Zelfrijdende auto's: willen we dat wel?
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: Zelfrijdende auto's: willen we dat wel?
Is dat het eigen aan internet discussie en autorijden: herhaling van zetten?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
@App1: bijzonder vond ik dat ook de zelfrijdende auto voor het rij-examen naar het CBR moet.
Je zou verwachten dat de auto met een soort proefopstelling in een lab getest wordt.
Je zou verwachten dat de auto met een soort proefopstelling in een lab getest wordt.
-
verde900
- Donateur

Krijgt de auto n rijbewijs? En moet iedere zelfrijdende auto individueel afrijden?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Dat zou zomaar kunnen.... ik zie de krantenkoppen al voor me, zoals:
"Examinator raakt gewond door softwarefout zelfrijdende auto"
Volvo biedt een passende oplossing als je te weinig uren hebt kunnen slapen:
Bron:
https://www.bright.nl/nieuws/artikel/44 ... -op-wielen
"Examinator raakt gewond door softwarefout zelfrijdende auto"
Volvo biedt een passende oplossing als je te weinig uren hebt kunnen slapen:
Video: https://youtu.be/Mlh-_hoNLaIVolvo presenteert vandaag de nieuwe conceptauto 360c met een poëtisch filmpje
waarin de eerste auto pas na anderhalve minuut in beeld komt. Maar dan heb je ook wat.
De Volvo 360c is een auto waarin zowel geslapen als vergaderd kan worden. De auto heeft
een groot transparant dak van glas en rijdt volledig autonoom.
Bron:
https://www.bright.nl/nieuws/artikel/44 ... -op-wielen
-
verde900
- Donateur

Ken het ding, kan me nog niet voorstellen dat dit ooit omarmd wordt...
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Nou, ik denk dat er voldoende klanten voor te vinden zijn:
https://www.bright.nl/nieuws/artikel/44 ... e-toekomst
Daarmee krijgt het woord "pooierbak" een nieuwe betekenis....
https://www.bright.nl/nieuws/artikel/44 ... e-toekomst
Daarmee krijgt het woord "pooierbak" een nieuwe betekenis....
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Ook buiten die doelgroep zie ik wel mogelijke klanten.
Stel: je hebt een feestje gehad op een doordeweekse dag en je woont op ongeveer een uur rijden van je werk.
Je bent om 4.00 uur gaan slapen en moet om 6.30 uur weer opstaan om op tijd op je werk te zijn.
Dan kun je nog mooi even een uurtje slaap meepakken.
Stel: je hebt een feestje gehad op een doordeweekse dag en je woont op ongeveer een uur rijden van je werk.
Je bent om 4.00 uur gaan slapen en moet om 6.30 uur weer opstaan om op tijd op je werk te zijn.
Dan kun je nog mooi even een uurtje slaap meepakken.
-
verde900
- Donateur

Je ligt te slapen en zonder enige controle (omdat je slaapt) wordt je geraakt door iemand anders, wil jij weten welk letsel je oploopt omdat je zonder fixatie door gordels door de voorkant het voertuig verlaat?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Ter toelichting: Misos is oud-Grieks voor haat, pan betekent ‘geheel’ of ‘alles’.
De aandoening misopanie betekent: afkeer van álles.
De aandoening misopanie betekent: afkeer van álles.
-
ReinO
- Donateur (2x)

ik begreep dat de nieuwste versie ook ongelukken van andere weggebruikers herkent en vermijdt. De robots doen het sowieso veel
beter dan wij. Nu al vallen er meer doden door onszelf dan door robots.
beter dan wij. Nu al vallen er meer doden door onszelf dan door robots.
-
op
- Donateur (4x)

Verde je moet hier geld voor vragen! Met het verzinnen van dit soort vragen help je weer een heel legertje ingenieurs, consultants en juristen aan werk.verde900 schreef: ↑za 17 nov, 2018 23:50Je ligt te slapen en zonder enige controle (omdat je slaapt) wordt je geraakt door iemand anders, wil jij weten welk letsel je oploopt omdat je zonder fixatie door gordels door de voorkant het voertuig verlaat?
Het is gewoon een hype waar de industrie zich mee profileert als vooruitstrevend en waar iedereen veel geld aan verdient.
Last but not least: al die snufjes en systemen maken de auto lekker duur, ook aan die kleine autotjes die iedereen koopt kan je dan weer verdienen.
zo moeilijk is het niet
-
verde900
- Donateur

Er is wel steeds acceptatie voor nodig, menigeen interesseert dit soort gimmicks echt geen bal, die hebben ook echt geen zin om voor dit soort zaken geld te betalen.
En saabvrienden... Wij zijn (voor een deel) net gewend aan Abs...
En saabvrienden... Wij zijn (voor een deel) net gewend aan Abs...
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Acceptatie......dat is het!..... zo'n nieuwe ontwikkeling moet natuurlijk ook nog geaccepteerd worden...
Jeetje....niet alleen ingenieurs, consultants en juristen gaan hieraan verdienen.
Ook voor marketeers heeft verde900 een aantal mooie opdrachten in het vooruitzicht.... ga zo door!
Jeetje....niet alleen ingenieurs, consultants en juristen gaan hieraan verdienen.
Ook voor marketeers heeft verde900 een aantal mooie opdrachten in het vooruitzicht.... ga zo door!
-
jelger
- Geregistreerd lid
Gemak dient de mens. Acceptatie van gemakszaken gaat als een warm mes in zachte boter.