Ik denk dat het komt omdat de snelle haastige jongen te laat van huis gaan en ten koste van heea proberen tijd 'goed ' te maken onderweg door zich te misdragen.gewoonikke schreef: ↑di 06 nov, 2018 18:12de meeste files onstaaan nog altijd doordat mensen elkaar niks meer gunnen
Fileprobleem: hoe lossen we dat op?
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: Fileprobleem: hoe lossen we dat op?
-
bruises
- Donateur (2x)

***knuppel in hoenderhok***
rijbewijs halen lastiger maken. kijk naar programma's als "de slechtste chauffeur" dat wordt als vermaak gepresenteerd, maar het is toch te ernstig voor woorden dat dit soort mensen een rijbewijs hebben verkregen. en dan het "faalangstexamen" van het CBR....dan stel je dus mensen op hun gemak tijdens het examen.....maar hoe reageren ze dan in het echte leven als het spannend is
dus, 50% minder rijbewijzen uitdelen , minder automobilisten, minder autos op de weg , fileprobleem opgelost
*** knuppel uit hoenderhok***
waar kan ik tekenen voor minister van infrastructuur
rijbewijs halen lastiger maken. kijk naar programma's als "de slechtste chauffeur" dat wordt als vermaak gepresenteerd, maar het is toch te ernstig voor woorden dat dit soort mensen een rijbewijs hebben verkregen. en dan het "faalangstexamen" van het CBR....dan stel je dus mensen op hun gemak tijdens het examen.....maar hoe reageren ze dan in het echte leven als het spannend is
dus, 50% minder rijbewijzen uitdelen , minder automobilisten, minder autos op de weg , fileprobleem opgelost
*** knuppel uit hoenderhok***
waar kan ik tekenen voor minister van infrastructuur
-
verde900
- Donateur

Geen onsympathieke gedachten...
Meer dan 10 overtredingen per jaar een jaar ontzegging... Even tot rust komen
Meer dan 10 overtredingen per jaar een jaar ontzegging... Even tot rust komen
-
blue city
- Donateur (3x)

Hoho, wat dacht je van de afslag van de A7 richting Heiligerlee of Scheemda bij de Graaf Adolfbrug. Iedere keer weer een ergernis als ik daar in een file van, soms, wel 5 auto's sta. Ik wil deurbroezen.App1 schreef: ↑di 06 nov, 2018 21:14De ring in Groningen met de 15 minuten vertraging als het erg druk isWij zijn verwend hier in Oldambt met nul komma nul stoplichten.
Rij nog wel eens Utrecht in naar het centrum, raak er elke keer weer krankjorum van
Overigens @App1 je hebt me aan het denken gezet. Volgens mij kennen wij elkaar.
-
blue city
- Donateur (3x)

klopt, ik was daar toen vrijwilliger. Leuk om je dan hier te treffen.
-
verde900
- Donateur

Aan roadpricing doet onze overheid al, vrijwel nergens zijn auto's zwaarder belast dan in NL, zijn de accijnzen hoger dan in NL, of komen de motorrijtuigen belastingen ook maar in de buurt van de Nederlandse, ook NL parkeertarieven zijn excessief.
Een rijverbod, bezitsverbod of bevolkingstoename stop... Dat zou effectiever kunnen zijn..Dat valt mogelijk bij de kiezers mogelijk niet helemaal lekker...
Een rijverbod, bezitsverbod of bevolkingstoename stop... Dat zou effectiever kunnen zijn..Dat valt mogelijk bij de kiezers mogelijk niet helemaal lekker...
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Nog iemand die het doorheeft:
’Grote boosdoener files zijn matrixborden’,die werken de vorming van files in de hand;
Als voorbeeld noemt hij Stroe (A1), 90-70-50 km en vervolgens kan het verkeer doorrijden met 120. Onnodige opstuwing van verkeer omdat er niets aan de hand is.
Zondag, traject Apeldoorn - Deventer (A1), weinig aanbod van verkeer, 3 rijstroken open en 100 km. Waarom niet gewoon 120? Utrecht - Arnhem (A12), bij Utrecht wordt aangegeven, pas op trajectcontrole! Snelheid 100 km.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2772438 ... trixborden
’Grote boosdoener files zijn matrixborden’,die werken de vorming van files in de hand;
Als voorbeeld noemt hij Stroe (A1), 90-70-50 km en vervolgens kan het verkeer doorrijden met 120. Onnodige opstuwing van verkeer omdat er niets aan de hand is.
Zondag, traject Apeldoorn - Deventer (A1), weinig aanbod van verkeer, 3 rijstroken open en 100 km. Waarom niet gewoon 120? Utrecht - Arnhem (A12), bij Utrecht wordt aangegeven, pas op trajectcontrole! Snelheid 100 km.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2772438 ... trixborden
-
verde900
- Donateur

Toch is er door bevolkingsaanwas een konsekwente groei van de uitstoot..
Ook bij een afname door nieuwe technieken
Ook bij een afname door nieuwe technieken
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Ja Nederland is al jaren te klein voor een bevolking van ca 17milj. inwoners met al hun dagelijkse verplaatsingen , maar dat mag niet gezegd worden.verde900 schreef: ↑wo 07 nov, 2018 9:18bevolkingstoename stop...
-
jelger
- Geregistreerd lid
Het feit dat je dat ongestraft zegt en kunt blijven zeggen geeft al aan hoeveel ongelijk je hebt. Maar goed, als men tegen dit soort populistisch geneuzel en krokodillentranen in gaat ben je iemand die tegen het recht op het vrije woord is. Sommige dingen veranderen nooit. Altijd een stok.edwardk schreef: ↑wo 07 nov, 2018 13:55, maar dat mag niet gezegd worden.
Nederland kan de bevolkingsaanwas makkelijk aan. Dat is het probleem niet.
[maar dat mag niet gezegd worden]
-
jelger
- Geregistreerd lid
In een federaal Europa maakt het niet uit waar de koeien staan, en hoeven ze helemaal niet perse gedwongen in een hoogurbane deelstaat te wonen omdat er geen grenzen of economische belemmeringen zijn. Ja. Dan is er opeens ruimte zat voor al die koeien, en is er ook geen probleem voor een hoogurbane deelstaat (die we al zijn) waar de infra op orde is, waar we efficient met energie om kunnen gaan door de dichtheid van wonen, en reizen. Etc.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
Dat is een kwestie van prioriteren en keuzes maken. Het wegennet van nu is niet het wegennet van 1950. Zo ook het OV.
-
verde900
- Donateur

Er zijn meer dan 7.000.000 mensen bijgekomen sinds 1950, er zijn vast ergens grenzen wat past.