En nu ik toch de onderkant bekijk, vraag ik me af of ik hier iets zie waar ik me zorgen over moet beginnen maken. Ben benieuwd of jullie hier hetzelfde opvalt, of dat ik me weer voor niets druk maak:

Met alle respect maar waarom zou je dat doen (behalve als je de Kwik-fit bent en je wilt een uitlaat verkopen). Die 9-5 dempers blijven vaak nog jaren dicht ook al zien ze er erbarmelijk uit. Echter als je ff met een schroevendraaier/priem te werk gaat is het niet moeilijk om een nog APK-waardig deel binnen een minuut naar de knoppen te helpen.Motolab schreef: ↑za 18 aug, 2018 17:55Hard prikken (beetje flink stevig ook, bijna hakken) in een roestig deel mag geen gat op leveren.
Sverige schreef: ↑za 18 aug, 2018 17:13En nu ik toch de onderkant bekijk, vraag ik me af of ik hier iets zie waar ik me zorgen over moet beginnen maken. Ben benieuwd of jullie hier hetzelfde opvalt, of dat ik me weer voor niets druk maak:
![]()
NSX-345 schreef: ↑za 18 aug, 2018 20:38Je heb wel een vervelende olielekkage (pakking) van de automatische versnellingsbak als ik het goed zie