Ergens in juni op kapaza een zilverkleurige 9-5 estate gezien, met kapotte motor. Bij mij kwam toen de gedachte op, om de motor uit m'n Scarabee 9-5 over te lepelen in de estate, want daar wist ik van dat de motor 100% goed was. Voor een goede motor moet je toch al snel 'n 750 Euro neertellen. Dus mijn rekensommetje was als volgt 750 voor de motor en de rest in onderdelen te verkopen, dan moet de Scarabee toch ruim 1000 euro op kunnen brengen.
Werli (Werner) zei dat moet je niet doen, jouw Scarabee is veel te goed om te slopen, ik heb nog wel een motor liggen, dus werd er besloten de Scarabee te verkopen en de motor van Werner in de estate te leggen. Het werd tijd om de verkoper op te bellen, maar die kon alleen maar melden dat de wagen al verkocht was.
Een half uurtje later gaat de telefoon,het was XSP1X, Rudie, die vertelde dat hij een estate gekocht had met kapotte motor,en dat hij de wielen wilde hebben,en dat hij dus een estate met kapotte motor zonder wielen in de aanbieding had
Het moge duidelijk zijn, auto gekocht, opgehaald, en met vereende krachten de motoren gewisseld.
Na het schouwen bij de rdw, het voldoen van de bpm en een nieuwe apk erop, rij ik hier inmiddels alweer twee en 'n halve maand mee rond.

eentje komt ander gaat.

Waarschijnlijk gaat het nu weer even duren voordat de historie wordt uitgebreid.