Hallo Allemaal,
Ben me aan het oriënteren op een stage 3 voor mn 9-3 O.G. 2.0t stage 1. Heb echter geen idee hoe nou het verschil voelt tussen een stage 1 en een stage 3. En of het (extra plezier) voor mij dus de moeite waard is (van de investering). Welke enthousiasteling (in de regio Den Haag +30km) wil me eens introduceren? Stuur me even een PM.
Groetn!
Wie rijdt er (in de reg. Den Haag) met een 9-3 2.0t Stage 3?
-
%%123
- Geregistreerd lid
Re: Wie rijdt er (in de reg. Den Haag) met een 9-3 2.0t Stag
Top, heb al contact gelegd met een enthousiast forum lid met 3+... Nou ben benieuwd 
-
a3426rage
- Geregistreerd lid
Voor de 9-3OG is stage 3 toch wel echt een genot. Zeker met de TD04-15T. Heb je al een adres voor de daadwerkelijke tuning? Ik kan persoonlijk Evo (mink Breda) en DionHPT aanraden, met beide software (stage 1,3, en verder) veel kilometers mogen maken.
-
Wim Kasten
- Geregistreerd lid
Beste %%123,
heb het vermogen en het koppel, dat bij stage 3 hoort en ben heel erg tevreden met het resultaat en de wijze waarop eea tot stand is gekomen.
Ben zelf heel erg enthousiast over de combinatie GARAGEBEDRIJF MINK en BLACKTOP TUNING, beide in Breda.
Succes, man! Leuke dingen!
heb het vermogen en het koppel, dat bij stage 3 hoort en ben heel erg tevreden met het resultaat en de wijze waarop eea tot stand is gekomen.
Ben zelf heel erg enthousiast over de combinatie GARAGEBEDRIJF MINK en BLACKTOP TUNING, beide in Breda.
Succes, man! Leuke dingen!
-
ilja87
- Geregistreerd lid
%%123 schreef:Top, heb al contact gelegd met een enthousiast forum lid met 3+... Nou ben benieuwd
-
remels75
- Geregistreerd lid
Ik vindt het meer dan de moeite waard. Koppel neemt toe, spoolup is eerder. In vergelijking daarmee voelt stage 1 toch een beetje als ademen door een rietje.