Lachen, dat duimpje!

https://www.telegraaf.nl/nieuws/946021/ ... ieuw-beton

De twee agenten die in de combi zaten staan er op de foto wat beduusd bij.
In eerste instantie wilde de agent geen schadeformulier voor invullen. nos.nl

Hoezo zijn die Belgen beduusd? Die linker staat gewoon lachend foto's te maken met zijn mobieleke. De andere inzittenden staan natuurlijk niet op de foto maar in de friettent op de achtergrond. Relaxed volkje die belgenFunky Dude schreef:Typisch contrast?De twee agenten die in de combi zaten staan er op de foto wat beduusd bij.

Als ik me mijn theorieexamen goed kan herinneren is het geen voorrangsvoertuig met alleen zwaailichten en dient oom agent zich dan dus gewoon aan de verkeersregels te houden.J.vandermeulen schreef:een copcar met zwaailamp aan. Na diverse inhaalacties ging het licht weer uit.

Oom agent hoeft zich nooit aan de verkeersregels te houden, maar heeft zonder signaal (licht danwel geluid) geen recht op voorrang. Waarbij niet houden aan de regels uiteraard veilig moet gebeuren en alleen als de situatie daar om vraagt. Dus het kan prima dat ie wel naar een melding ging, maar om niet voor te veel overlast te zorgen alleen de signalen aanzette wanneer dat nodig was.odin1899 schreef:Als ik me mijn theorieexamen goed kan herinneren is het geen voorrangsvoertuig met alleen zwaailichten en dient oom agent zich dan dus gewoon aan de verkeersregels te houden.J.vandermeulen schreef:een copcar met zwaailamp aan. Na diverse inhaalacties ging het licht weer uit.