Er zou al menig mening over zijn gegeven, maar voor een 9-5 Aero estate uit 2003 zijn er niet gek veel merken te krijgen voor PU bussen.
Ik heb Powerflex gezien - waar meerdere forum leden gek op zijn - en Pro Parts Sweden doet ook zijn best, maar daar geloof ik nu niet zo in.
Helaas lever Superpro geen PU Bussen voor een 9-5.
Weten jullie nog andere merken PU bussen? Na dit filmpje gezien te hebben - https://www.youtube.com/watch?v=_z6OEohnPKw" onclick="window.open(this.href);return false; - kijk ik graag naar andere mogelijkheden dan Powerflex. Als er niet anders is, dan wordt Powerflex het. Dion is er gek op, ik weet het en neem graag je mening/expertise aan.....
PU bussen 9-5 estate
-
busy
- Donateur (4x)

Re: PU bussen 9-5 estate
Vraag de mannen van KC performance.eu die hebben hier meerdere versies voor, Kasimir vragen
-
Dieters1980
- Geregistreerd lid
Zijn die mannen hier actief?busy schreef:Vraag de mannen van KC performance.eu die hebben hier meerdere versies voor, Kasimir vragen
-
busy
- Donateur (4x)

Soms veel forummers zijn je voor gegaan, kijk maar eens op hun website bij projekten SAAB
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Forummers Powertje en Kawaman... maar denk dat bellen sneller gaat, ze komen hier nog maar weinig volgens mij.Dieters1980 schreef:Zijn die mannen hier actief?
-
Dieters1980
- Geregistreerd lid
Bedankt voor jullie reacties.
Ik denk dat ik toch gewoon Dion's advies opvolg en voor Powerflex ga.
Er zijn weinig andere merken met een compleet assortiment voor een Saab 9-5 estate.
KCP schijnt de Whiteline te gebruiken en dit merk heeft ook maar een beperkt aanbod in PU bussen voor een 9-5 plus ze zijn minder goed verkrijgbaar in NL/Europa, dus dan maar Powerflex
! Met een B12 kit komen we zo wel ergens
!
Ik denk dat ik toch gewoon Dion's advies opvolg en voor Powerflex ga.
Er zijn weinig andere merken met een compleet assortiment voor een Saab 9-5 estate.
KCP schijnt de Whiteline te gebruiken en dit merk heeft ook maar een beperkt aanbod in PU bussen voor een 9-5 plus ze zijn minder goed verkrijgbaar in NL/Europa, dus dan maar Powerflex