Saab 92 in Saabberichten, jaren terug
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Saab 92 in Saabberichten, jaren terug
Jaren terug (ik meen ergens in de jaren 90) schijnt er een artikel in Saabberichten gestaan te hebben over het naar Nederland halen van 2 lichtblauwe Saab's 92 uit 1954. Degene die ik nu aan het opknappen ben zou er daar een van zijn. Nu zou ik het erg leuk vinden om een kopie van dat artikel bij de auto te hebben. Wie kan zich nog dat artikel herinneren en mij aan een kopie helpen?
-
Willem13
- Geregistreerd lid
Re: Saab 92 in Saabberichten, jaren terug
Ik heb nog een aardige verzameling Saabberichten liggen. Ik ben gaarne bereid me eens even door de stapel heen te werken (bepaald geen vervelende bezigheid....), maar heb je een idee van wanneer in de jaren negentig?
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Dank voor je hulp Willem13
! Ik meen ergens 'begin' jaren negentig, maar geen garanties daarop
.
-
Willem13
- Geregistreerd lid
Ik ga zoeken (kan wel komend weekend worden) en laat wat van me horen.
-
Willem13
- Geregistreerd lid
Gevonden! Zal je een PB sturen.
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Top, super leuk en reuze bedankt!!!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Staan de berichten ook niet op de Saab site?
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Update: inmiddels heb ik leuk contact met de persoon die de Saab 92 die ik aan het opknappen ben in de 90'er jaren uit Zweden heeft gehaald. Hoe leuk is dat!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

als je nog wat tips and trics wilt hebben neem dan eens contact op met Saabpartners; Daar hebben afgelopen 2 jaar 2 stuks 92 (1955) een totaalrestauratie ondergaan en de 3e zit eraan te komen. Niet zo goed als nieuw maar beter dan nieuw
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Zijn dat geen 93's, Willem? Ik kreeg o.a. deze foto's toegestuurd van Folmer. "Beter dan nieuw" is een understatement.

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

yep dat zijn ze!
per secondewijzer modus aan>> waar ik zei 92 bedoelde ik 93, stop de tijd! << modus uit
per secondewijzer modus aan>> waar ik zei 92 bedoelde ik 93, stop de tijd! << modus uit
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Wow, ziet er prachtig uit. Maar zo modern
!