Beste liefhebbers,
Mijn naam is Jan Robert en ik ben erg dankbaar dat ik met andere liefhebbers van gedachten kan en mag wisselen op dit forum.
Zelf ben ik op dit moment woonachtig in Duitsland en overweeg uiteraard een tweedehands Saab te kopen.
De oudere Saab 9-5 heeft altijd mijn aandacht getrokken, waarbij mijn voorkeur zal uitgaan naar een kombi.
Eigenlijk vanaf het jaar 1999 tot 2008, maar natuurlijk zou ik graag willen weten waarop ik zou moeten letten (aandachtspunten).
Eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of het een diesel of benzine uitvoering is, betrouwbaarheid is voor mij belangrijker.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen middels jullie ervaring (of verwijzen naar een link of thread).
Ben benieuwd en hoop op leuke en waardevolle reacties!
Bij voorbaat dank!
Tweedehands Saab kopen 95 (tips)
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Tweedehands Saab kopen 95 (tips)
viewforum.php?f=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Allereerst het subforum 9-5 helemaal doorspitten, daar ben je wel een paar dagen mee bezig.
Dan voor jezelf de + en - punten opschrijven van de benzine en dieselversies, En voor jezelf tot een besluit komen.
Allereerst het subforum 9-5 helemaal doorspitten, daar ben je wel een paar dagen mee bezig.
Dan voor jezelf de + en - punten opschrijven van de benzine en dieselversies, En voor jezelf tot een besluit komen.
-
Illuminati
- Geregistreerd lid
Re: Tweedehands Saab kopen 95 (tips)
Beste Johnb52,
Bedankt voor je respons,
Ben benieuwd waarop ik ga uitkomen!
Bedankt voor je respons,
Ben benieuwd waarop ik ga uitkomen!