de laatste bijdrage is alweer van een tijdje geleden.
Dank vrouwlief
Zo af en toe moet je vrouwlief dankbaar zijn.
Kreeg gisteren een berichtje dat ons nieuwe naamplaatje, incl. huisnummer voor naast de voordeur klaar lag om opgehaald te worden (van fraai email en uit Polen)
Dus vanochtend even langs met mrs levensnevel. Nou zit de leverancier van dit fraais aan de rand van het winkelgebied in het centrum van Weert en op de hoek in een drukke weg.
Wanneer ik alleen geweest was had ik onze voiture even dubbel geparkeerd, alarmlichten aan en hop snel naar binnen.
Maar: Nee, dat was niet de bedoeling aldus vrouwlief.
Zoek maar gewoon een parkeerplek op en dan lopen we op ons gemak terug naar de winkel.
En wie ben ik dan om tegen te spreken.
Wat schetst vervolgens onze verbazing.
Een 'primrose yellow' Jaguar E-Type Coupe mk 1 met de 4.2l zes cylinder in het vooronder vond een plekje om te parkeren en daar achter was er warempel nog een plekje voor onze 38 jaar jongere 9-5 vrij.
Dus waar er geparkeerd werd is vervolgens natuurlijk een 'no brainer'.
Kort nog even met de eigenaar wat complimenteuze woorden over zijn meer dan fraai stukje brits erfgoed gewisseld.
Zal kijken of er nog wat leuke 'stills' uit onze dashcam te toveren zijn. Tot die tijd moeten de kiekjes uit onze aiphoon maar voldoen.
"waarom nou niet ff 2 stappen achteruit en dan het kiekje schieten" vraag je je thuisgekomen af