VERVALLEN: Meeting en rondrit Zuid Holland op 28 mei 2016

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
FredH
Geregistreerd lid

VERVALLEN: Meeting en rondrit Zuid Holland op 28 mei 2016

Bericht door FredH » zo 07 feb, 2016 20:55

Na een snelle inventarisatie bleek voldoende animo aanwezig, ik heb dus nu een datum geprikt en hoop zo omstreeks 15 deelnemers te mogen begroeten die dag.

De rondrit die ik me voorstel start in de omgeving van Delft, om via Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, Schipluiden, Den Hoorn en de kassen in het Westland te eindigen in Hoek van Holland. Dit voor een belangrijk deel via "toeristische routes" en landelijke omgeving die je in deze omgeving niet (meer) zou verwachten.

We beginnen om 13.00 uur met verzamelen / kennismaken op een centraal punt, verdere informatie volgt binnenkort nog.

Graag in dit topic je deelname bevestigen, zodat we de deelnemers op een rij kunnen zetten en de zaak overzichtelijk kunnen houden. :wink:

martinphili
Geregistreerd lid

Re: Meeting en rondrit Saab forum in Zuid Holland op 28 mei

Bericht door martinphili » zo 07 feb, 2016 21:00

Ik heb mijn agenda aangepast. Je staat er in!

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » zo 07 feb, 2016 21:09

Ik heb hem ook genoteerd, maar dat is nog wel heel ver weg.

postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door postma » zo 07 feb, 2016 21:49

Jammer, maar ik heb dan al vakantie en kan er dan niet bij zijn.

stefanR
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door stefanR » zo 07 feb, 2016 23:10

Zoals t er nu uit ziet ben ik vrij dus aanwezig.

harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door harolddevries » zo 07 feb, 2016 23:14

Probeer ik bij te zijn!

FredH
Geregistreerd lid

Bericht door FredH » zo 07 feb, 2016 23:38

Graag pas aanmelden als je zeker weet dat je er ook echt zeker bij kunt zijn.

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » ma 08 feb, 2016 9:28

Helaas kan ik deze niet meemaken.

Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Niels83 » ma 08 feb, 2016 11:52

FredH schreef:Graag pas aanmelden als je zeker weet dat je er ook echt zeker bij kunt zijn.
Nou, ik gaf in het vorige topic aan erbij te willen zijn, maar zekerheid kan ik niet geven. De dag ervoor kom ik terug van vakantie en ik denk niet dat mijn vrouw het heel gaaf gaat vinden als ik alle was en huishoudelijke taken aan haar over laat :( Dus ik kan hooguit een misschien inzetten.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » ma 08 feb, 2016 13:31

zolang TS geen Project-X-achtige toestanden verwacht - en FredH trakteert niet omdat 'ie bijvoorbeeld jarig is - lijkt me 100% aanwezigheidsgarantie ook wat overdreven. Misschien wil hij dit weten m.h.o. een te selecteren ontmoetingslocatie maar met nog zo veel maanden te gaan is het aantal deelnemers voorlopig toch niet te vast te stellen.
Alles in 1 topic houden was wellicht ook handiger geweest, had FredH alleen de titel aan hoeven passen en werden topic-abonnees gelijk op de hoogte gehouden van mutaties.

Fred normaliter werkt het zo: Topic starten met interessepeiling of mededeling, mensen reageren/melden aan, Topictitel wordt eventueel wat aangepast en in de orginele post (dus waar je ooit mee begon) wordt gebruikt om locatie, tijden, routes en andere info in bij te houden. De meesten houden in de orginele post tevens een lijstje bij met aangemelde deelnemers op basis van forumnaam. Op die manier blijft het helder en relatief eenvoudig te raadplegen. Er komen heus wel voldoende mensen opdagen, maak je daar maar geen zorgen om. De meesten melden ook netjes van te voren als ze het niet halen.

Het onderwerp staat nu over 3 topics verspreid. Da's niet zo handig.

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » ma 08 feb, 2016 13:43

Het komt zo ook wel goed joh, sprak hij vergoelijkend :)
In de andere topics wordt niet meer gereageerd dus die zakken vanzelf naar beneden.

FredH
Geregistreerd lid

Bericht door FredH » ma 08 feb, 2016 15:09

Dat lijkt mij ook: het eerste topic waarin ik reageerde was van iemand anders en mijn idee is daar door mij uit overgeheveld naar een eigen animo-topic. Dat heeft nu dienst gedaan en het verhaal gaat dus inderdaad in dit topic verder.

Omdat ik e.e.a. met een beperkt aantal deelnemers van omstreeks 15 auto's beoog te doen lijkt mij wie zeker komt dus het eerste recht te hebben om mee te kunnen rijden. Zeggen daarvan later mensen toch af of blijven er x plekken over dan vul ik die natuurlijk met de "reservelijst".

stefanR
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door stefanR » ma 08 feb, 2016 15:14

15 autos toelaten is dat niet een beetje weinig?

Een maximaal aantal auto heb ik overigens nog niet gezien bij een meeting.

Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Niels83 » ma 08 feb, 2016 16:39

FredH schreef:Omdat ik e.e.a. met een beperkt aantal deelnemers van omstreeks 15 auto's beoog te doen lijkt mij wie zeker komt dus het eerste recht te hebben om mee te kunnen rijden. Zeggen daarvan later mensen toch af of blijven er x plekken over dan vul ik die natuurlijk met de "reservelijst".
stefanR schreef:15 autos toelaten is dat niet een beetje weinig?

Een maximaal aantal auto heb ik overigens nog niet gezien bij een meeting.
Dit vind ik ook héél vreemd. Hoe wil je mensen gaan "verbieden" naar een openbaar evenement te komen? Ik had in eerste instantie als iemand die ervaring heeft met het maken van routes voor TomTom en Garmin en de organisator van een grotere SAAB meeting in Rotterdam en diverse ritjes aangeboden te helpen met het maken van een rit met die mensen in hun TomTom kunnen inladen, maar als dit de route wordt, dan zie ik er nu van af :? Erg apart dit. Eerst vragen in een ander topic of er interesse is in een samenkomen en daarna bij voldoende interesse aangeven dat het niet de bedoeling is dat we allemaal te enthousiast moeten worden...

Misschien moet ik maar weer een Zud-Holland meeting gaan organiseren, mét rit en zónder beperkingen Afbeelding

FredH
Geregistreerd lid

Bericht door FredH » ma 08 feb, 2016 20:20

De beperking heeft met name betrekking op het aantal deelnemers aan de rondrit. Op bepaalde landelijke en smalle stukken in de route kunnen we niet met 50 auto's in kolonne langs fietsers en wandelaars denderen. Dat weet ik omdat ik ervaring heb in organisatie van rondritten en in deze omgeving eerder een rondrit organiseerde voor een ander forum. En als ik dit organiseer voel ik me verantwoordelijk voor veiligheid en plezier van zowel de deelnemers als andere weggebruikers en voel ik me vrij om een grens te trekken t.a.v. aantal deelnemers aan de rondrit.

Nu blijkt dat Niels het allemaal beter weet en kan: prima, ik cancel de zaak organiseer jij dus maar wat voor de belangstellenden.

Plaats reactie