multituningshop

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
roebie
Geregistreerd lid

multituningshop

Bericht door roebie » vr 11 dec, 2015 3:40

ik was eens benieuwd hoe jullie hier over denken ,en of er al iemand is met deze tuning ??

http://www.multituningshop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

ik hoor t graag ,

peter

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: multituningshop

Bericht door millerman » vr 11 dec, 2015 8:21

Er is geen tuner die verstand heeft van alle merken en auto's. Ik zou er een zoeken die verstand heeft van Saabjes.

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » vr 11 dec, 2015 8:27

je zou eens een offerte / aanbod kunnen vragen en wat dan de vermogenswinst zou zijn.
Ik denk dat de prijs-kwaliteitverhouding ongunstig is in vergelijking met 'onze' huistuners.

bij een fiat abarth heb ik zo n box ingebouwd -kosten 450 euro-, uurtje werk toch nog en de berijder gaf aan dat ie
wel iets merkte... . Maar goed bij dit bedrijf zou het allemaal wel gunstig kunnen uitpakken natuurlijk.

kristian-ruizenaar
Donateur
Donateur

Bericht door kristian-ruizenaar » vr 11 dec, 2015 10:13

Prijs staat er al, is 300 euro,
Ik zou zeggen ga lekker naar blacktop tuning (evo op het forum) of dionhpt hier op het forum.
Dan weet je tenminste zeker dat het goed zit.

Qabriolet
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Qabriolet » zo 13 dec, 2015 13:03

millerman schreef:Er is geen tuner die verstand heeft van alle merken en auto's. Ik zou er een zoeken die verstand heeft van Saabjes.
kristian-ruizenaar schreef:... Ik zou zeggen ga lekker naar blacktop tuning (evo op het forum) of dionhpt hier op het forum. Dan weet je tenminste zeker dat het goed zit.
@Peter, wat wil je nu precies? En zoals Millerman en Kristian al schrijven zou ik me op dit forum oriënteren over de reeds genoemde tuners die weten wat er kan, zonder dat het kapot gaat...

roebie
Geregistreerd lid

Bericht door roebie » do 17 dec, 2015 1:15

hoi vandaag bij Dionhpt geweest ,die heeft stage 1 voor mij geregeld !!!!!

Plaats reactie