De volgende stap (of een van de stappen daarna) is ook T5.5 ...Injectie schreef:@Krizzie en Bakzeil. Bedenk jullie is hoe een T5.5 Ombouw met deze turbo gaat bevallen.![]()
![]()
Maar nog steeds met de kleinere turbo ...
Rijgedrag ipv pk's !!!
De volgende stap (of een van de stappen daarna) is ook T5.5 ...Injectie schreef:@Krizzie en Bakzeil. Bedenk jullie is hoe een T5.5 Ombouw met deze turbo gaat bevallen.![]()
![]()
dat is ook uiteindelijk de opzet ...Injectie schreef:@Krizzie en Bakzeil. Bedenk jullie is hoe een T5.5 Ombouw met deze turbo gaat bevallen.![]()
![]()
en waarom een GT2860RS ?!Krizzie schreef:Ik denk liever aan een GT2860RS met T5.5.

Eerste verstandige opmerking in tijden die ik lees in de tuning sectieBakzeil schreef:Maar nog steeds met de kleinere turbo ...
Rijgedrag ipv pk's !!!

Min of meer zelfde rijeigenschappen als jouw gt17 en tegelijk goed voor 350pk.Bakzeil schreef:en waarom een GT2860RS ?!Krizzie schreef:Ik denk liever aan een GT2860RS met T5.5.
(ik ken deze turbo niet)

Jaa waarom nietSapphire schreef:De volgende vraag is of je 350 pk in een classic wilt natuurlijk...

250pk voelt alweer gewoontjes.Sapphire schreef:De volgende vraag is of je 350 pk in een classic wilt natuurlijk...

Nee joh mallerdreiernumans schreef:Volgens mij hadden alle T5's dezelfde turbo.
Als ik een TD04-15T#5 ga plaatsen, dan wil ik een nieuwe met een billet wiel, net zoals ik dat ook in mijn 9³ heb. Die originele turbo's spoelen te traag. Dus die originele TD04 had ik voor € 100 verkochtreiernumans schreef:Als je de TD04 uit je 9-3 nog hebt liggen zou je kunnen overwegen die te monteren. Zal iets later spoelen dan een GT17, maar zal wel tot hoger in de toeren z'n vermogen vast kunnen houden.