Custom stage chip
-
tuner1977
- Geregistreerd lid
Custom stage chip
Hallo Mensen
Ik ben op zoek naar een iemand die mijn T5 b204 moter kan afstellen met T5 suite.
Weet iemand een goed adres daarvoor liefst een beetje omgeving Noord Holland ?
Alvast Bedankt
Gr Patrick
Ik ben op zoek naar een iemand die mijn T5 b204 moter kan afstellen met T5 suite.
Weet iemand een goed adres daarvoor liefst een beetje omgeving Noord Holland ?
Alvast Bedankt
Gr Patrick
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Custom stage chip
Evo in Breda.
Jij zei afstellen, dat kan ie wel
http://www.blacktop-tuning.com/TheShop/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jij zei afstellen, dat kan ie wel
http://www.blacktop-tuning.com/TheShop/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
bwmchris
- Donateur (2x)

Mijn 93 is daar afgelopen woensdag gedaan dik tevreden mee (stage 1)
1 probleem ik heb meer moeite om die smile van mijn gezicht te halen
1 probleem ik heb meer moeite om die smile van mijn gezicht te halen
-
fuga
- Geregistreerd lid
Merk je het verschil heel duidelijk qua trekkracht etc?bwmchris schreef:Mijn 93 is daar afgelopen woensdag gedaan dik tevreden mee (stage 1)
In een grijs verleden heb ik mijn vorige 9-3 SS 1.8 t door maptune laten tunen, ik had er meer van verwacht..
-
bwmchris
- Donateur (2x)

Ik merk wel degelijk verschil in trekkracht, verbruik is zelfs verminderd wat ik niet erg vind natuurlijk
-
brian76
- Donateur (3x)

Van welk vermogen naar welk vermogen ben je toen gegaan met maptune? Volgens mij zou je wel heel duidelijk het verschil moeten merken.
-
fuga
- Geregistreerd lid
Als het goed is toen naar 210 pk en 330nm koppel. De Aero die ik daarna had was veel feller namelijk.
-
brian76
- Donateur (3x)

Het is maar net hoe het vermogen afgegeven wordt.
Je kan dionhpt van het forum ook eens contacten die weet er ook een hoop van.
Je kan dionhpt van het forum ook eens contacten die weet er ook een hoop van.
-
fuga
- Geregistreerd lid
@brian76
Ik heb hier en daar al contact gehad. Volgende week word ze getuned; ik ben heel erg benieuwd!!
@iluvsanela
Niet dat ik weet. Het was een 9-3 Aero uit '99 automaat. Voornamelijk in de "sport stand" (knopje S op de pook) dat je afgeschoten werd.
Ik heb hier en daar al contact gehad. Volgende week word ze getuned; ik ben heel erg benieuwd!!
@iluvsanela
Niet dat ik weet. Het was een 9-3 Aero uit '99 automaat. Voornamelijk in de "sport stand" (knopje S op de pook) dat je afgeschoten werd.
-
brian76
- Donateur (3x)

Verschil ga je zeker merken!
Als het dezelfde automaat is als in de 9-5 maakt het S-knopje niet zo heel veel verschil, enige wat deze doet is je gaspedaal beinvloeden, maar volgas in normale stand en in S-stand is hetzelfde. Ik moet zeggen dat ik wel altijd de sport stand gebruik want vind het wat lekkerder rijden, zal je in de software ook wel aan kunnen laten passen denk ik.
Als het dezelfde automaat is als in de 9-5 maakt het S-knopje niet zo heel veel verschil, enige wat deze doet is je gaspedaal beinvloeden, maar volgas in normale stand en in S-stand is hetzelfde. Ik moet zeggen dat ik wel altijd de sport stand gebruik want vind het wat lekkerder rijden, zal je in de software ook wel aan kunnen laten passen denk ik.
-
fuga
- Geregistreerd lid
Volgens mij wel.brian76 schreef:Verschil ga je zeker merken!![]()
...
zal je in de software ook wel aan kunnen laten passen denk ik.
Nu rijd ik een 9-3 SS 1,8t handgeschakeld
-
bwmchris
- Donateur (2x)

De Aero zn turbo is groter dus daar zit het verschil in
Sent from my LIFETAB_S1033X using Tapatalk
Sent from my LIFETAB_S1033X using Tapatalk
-
johnovergeld.nl
- Geregistreerd lid
his Stage 1 ECU upgrade boosts the performance of you engine from its original 150 hp and 240 nm of torque to 225 hp and 340 nm of torque.
This ECU upgrade will also give you a
faster throttle response and an
open SID on request (with no extra charge).
Er staat van 150 naar 225 voor een 93 2.0 Turbo. Is er een ander set voor een Turbo S met 185 PK?
This ECU upgrade will also give you a
faster throttle response and an
open SID on request (with no extra charge).
Er staat van 150 naar 225 voor een 93 2.0 Turbo. Is er een ander set voor een Turbo S met 185 PK?
-
brian76
- Donateur (3x)

Volgens mij is de 185 pk een geknepen aero(205 pk?) maar weet ik niet zeker. Dus als ik het goed heb zou je daarmee wat verder kunnen gaan.
Maar of het ecgt zo is laat ik even over aan de experts
Maar of het ecgt zo is laat ik even over aan de experts