Stage3+ klaar!!
-
brian76
- Donateur (3x)

Stage3+ klaar!!
Morgen een afspraak met Evo om Stage 3+ te installeren op mijn 9-5 Aero, als er tijd voor is dan word ook gelijk mijn automaat gespoeld.
Zal wel niet veel slapen worden vannacht denk ik (voel me net een klein kind die een mooi cadeau krijgt!!!)
Kan het moeilijk vinden, maar wie heeft hier nog meer stage3+ icm automaat?
Zal wel niet veel slapen worden vannacht denk ik (voel me net een klein kind die een mooi cadeau krijgt!!!)
Kan het moeilijk vinden, maar wie heeft hier nog meer stage3+ icm automaat?
-
ZSR
- Donateur (3x)

Re: Stage3+ dinsdagavond
Heerlijk he dat "ik kan niet wachten tot morgen gevoel"
Veel plezier morgen bij Evo en de Minkiez!
Veel plezier morgen bij Evo en de Minkiez!
-
brian76
- Donateur (3x)

Thx! Ja dat gevoel dat je als kind morgen naar de Efteling gaat 
-
arbenos
- Geregistreerd lid
Dat gevoel had ik een paar dagen terug ook toen ik mijn viggen op ging halen. 
-
brian76
- Donateur (3x)

LOL
Wat zijn we toch kinderen he? Mijn vriendin snapt er werkelijk niks van, standaard uitspraken als: Je mag toch niet hard rijden.... of dat is toch gevaarlijk als die auto zo hard kan?
-
arbenos
- Geregistreerd lid
Mannen blijven jongetjes alleen het speelgoed word groter en duurder.
Ik begrijp mijn vrouw ook niet. Waarom heb je 17 paar schoenen nodig?
Ik begrijp mijn vrouw ook niet. Waarom heb je 17 paar schoenen nodig?
-
Rogier1201
- Donateur

Stage3+ dinsdagavond
Heb stg 3+ via evo ook voor een 9-3 aero aut met 2.3 blok, is incl fpr, dikker downpipe en fmic en kan melden dat je een raket gaat besturen!
-
millerman
- Donateur (3x)

Check! En Evo zelf ook op de gezinssloep!brian76 schreef:Kan het moeilijk vinden, maar wie heeft hier nog meer stage3+ icm automaat?
-
brian76
- Donateur (3x)

Kijk zijn er toch meerdere die een automaat hebben. Ik wixt wel dat vincent stg3 had maar wist niet dat hij ook een automaat had. Hij heeft wel een e85 tune volgens mij. Dat heeft voor mij niet zo veel zin want is niet meer te krijgen in almere/lelystad 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Stage3+ dinsdagavond
Tot morgen
..
Wat betreft stage 3 en automaat. Geen probleem, in zijn 1 en 2e trap zal hij begrenst worden, daarna zal je volledige koppel en vermogen vrijgegeven worden.
Wat betreft stage 3 en automaat. Geen probleem, in zijn 1 en 2e trap zal hij begrenst worden, daarna zal je volledige koppel en vermogen vrijgegeven worden.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Allebei gouden upgrades! Ga je heel veel plezier van hebben met de kennis en kunde daar in Breda
echt genieten die stage 3 op automaat!
echt genieten die stage 3 op automaat!
-
brian76
- Donateur (3x)

Tot vanavond
Ben erg benieuwd naar hoe het gaat rijden en of de automaat nog wat zachter is na de spoeling!
Ben erg benieuwd naar hoe het gaat rijden en of de automaat nog wat zachter is na de spoeling!
-
brian76
- Donateur (3x)

Valt niet mee...... uren kruipen voorbij ondanks dat ik het druk heb....