SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Niels,
belofte maakt schuld, dus

het boek

de info
belofte maakt schuld, dus

het boek

de info
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Die gele TT, heeft die nu een NL kenteken?
-
Jungleman
- Geregistreerd lid

deze bedoel je?
ik denk dat dat eerder een oud
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Deens volgens mij. Stond een paar auto's voor ons op de boot van Frederikshavn naar Gotenburg. Eigenaar reed er flink mee door! Trok overigens samen op met een hele mooie en retesnelle rode vijfdeurs steilneus.
-
esalet
- Donateur (8x)

Och het past wel bij een dappere shabby oud-strijder vind ik. En het hangt niet!!72sonett3 schreef:Strak hemeltje...
Mocht je er ooit nog wat aan willen doen, dan heb ik hier een vrijblijvende suggestie:

-
Christiaan94
- Donateur

Mooi hé, heerlijk dat mensen daar altijd over vallen72sonett3 schreef:Strak hemeltje...
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Heerlijk dat bepaalde mensen overal over vallen 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Ik vind het een geweldige wagen[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]Christiaan94 schreef:Mooi hé, heerlijk dat mensen daar altijd over vallen72sonett3 schreef:Strak hemeltje...
-
Niels83
- Donateur (3x)

Sapphire schreef:Heerlijk dat bepaalde mensen overal over vallen

-
millerman
- Donateur (3x)

-
sb129h
- Donateur (2x)

Nog wat plaatjes, 't is pas een week geleden en de fotostroom droogt nu al op lijkt het...
Knappe witte op de camping:

Het museum:

Blijft een stoere snuit:

900(0) 'Cecilia':

Vreemde eend:

Opengewerkt blok:

Ziet er interessant uit:

Creatief met caravan:

Lekker brede band (blijkbaar familie van de 5a uit Breda?):

Verdraaide mooie kleur op de turrrbo's:

Euh, anders:

Knappe witte op de camping:

Het museum:

Blijft een stoere snuit:

900(0) 'Cecilia':

Vreemde eend:

Opengewerkt blok:

Ziet er interessant uit:

Creatief met caravan:

Lekker brede band (blijkbaar familie van de 5a uit Breda?):

Verdraaide mooie kleur op de turrrbo's:

Euh, anders:

-
ZSR
- Donateur (3x)

Heerlijk weer zo'n mooie rits Saabs
maarehhh... "apart"... Die getrokken banden.. ..Gevalletje te kleine voorhuid?
maarehhh... "apart"... Die getrokken banden.. ..Gevalletje te kleine voorhuid?
-
shearwater
- In memoriam †
Hier nog wat varianten op uitlaatgebied
Een wannabe Independence Edition met TurboX uitlaat. Een mooie ombouw van een pre-2007 model. De uitlaat was geen echte TurboX-uitlaat, maar een aangepaste standaard V6-uitlaat, dus met een normale Y-splitsing. Ook met TurboX velgen.

Dit zag er oppervlakkig en op afstand wel mooi uit, maar helaas waren de uitsparingen niet zo netjes gemaakt als ik zou wensen en paste de vorm van de sierstukken ook niet echt mooi bij de rondingen van de bumper.

En deze heeft de eindstukken van de V6 verdubbeld. En dat was nou wel weer netjes gedaan, los van wat een mens kan vinden van vier van die kannonnen.

Een wannabe Independence Edition met TurboX uitlaat. Een mooie ombouw van een pre-2007 model. De uitlaat was geen echte TurboX-uitlaat, maar een aangepaste standaard V6-uitlaat, dus met een normale Y-splitsing. Ook met TurboX velgen.

Dit zag er oppervlakkig en op afstand wel mooi uit, maar helaas waren de uitsparingen niet zo netjes gemaakt als ik zou wensen en paste de vorm van de sierstukken ook niet echt mooi bij de rondingen van de bumper.

En deze heeft de eindstukken van de V6 verdubbeld. En dat was nou wel weer netjes gedaan, los van wat een mens kan vinden van vier van die kannonnen.

-
shearwater
- In memoriam †
En aan de voorkant kwam ik o.a. dit nog tegen.
Een Pool die zijn koplampen in de oven gehad heeft en ze van binnen zwart heeft gemaakt en een gunmetal wrapje rond de grilles..

En een Zweed met een joekel van een spoiler.

Een Pool die zijn koplampen in de oven gehad heeft en ze van binnen zwart heeft gemaakt en een gunmetal wrapje rond de grilles..

En een Zweed met een joekel van een spoiler.