Stage 1
-
Arc78
- Geregistreerd lid
Re: Stage 1
Gaaf man! Hoeveel vermogensstijging?
Ik zit er ook over te denken om mijn 2.0T een schop te geven van 185 naar 225 pk. Heb je een aparte ECU gekocht ervoor of is de originele software overschreven?
Ik zit er ook over te denken om mijn 2.0T een schop te geven van 185 naar 225 pk. Heb je een aparte ECU gekocht ervoor of is de originele software overschreven?
-
erik95
- Geregistreerd lid
Van 220 HP en 310 NM naar 265 HP en 420 NM. De originele software is overschreven door Saabtuners. De auto rijdt nog steeds heel beschaafd alleen de snelheidsmeter klimt niet meer maar zwiept naar rechts
Rijdt gewoon heel fijn.
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

@Arc78, de originele software wordt opgeslagen en voor je bewaard. Die kan je ook op een USB stick meekrijgen volgens mij. Daarna wordt de tune geladen op de originele ECU. Die wordt weer in je auto geschroeft, en voordat je je koffie goed en wel op hebt, ben je voor de rest van je rijdende leven verpest... Ik spreek uit ervaring... Succes!Arc78 schreef:Heb je een aparte ECU gekocht ervoor of is de originele software overschreven?
-
erik95
- Geregistreerd lid
@Qabriolet, bedankt voor je aanvulling. En inderdaad ben je nu verwend met de NM's.