5,300,035? Wowturbopilot schreef:overmorgen 5300035
gave kilometerstanden
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Re: gave kilometerstanden
-
5446gbv4
- Donateur

Laat hem de hele winter zo staan in de garage:mrgreen:
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
al je nu ook 71 of 171 had gereden ...kristian-ruizenaar schreef:
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Excuses voor de beroerde kwaliteit maar ik stond een beetje ongelukkig!

-
Schippertje
- Donateur

Reed op een landweg, kon dus mooi even stoppen om foto's te maken

-
scancaep
- Geregistreerd lid
Van de week met m'n TriXie de 100K barriére doorbroken and she is still going strong.
Die dag een ritje van pak 'm beet 400km richting het noorden, bij onze oosterburen, was het even friemelen om op tijd van de Autobahn te geraken om het bijgaande fotootje te maken. Toch wel ontzettende fun die A31 richting Emden. Geen kip op dat stuk en dan schiet het wel lekker op.
Tanken is daar ook geen pain in the ass. Lekker verwennen die 6-pits met 98 of 102. Rolt beter, brand beter, plakt beter
!

Die dag een ritje van pak 'm beet 400km richting het noorden, bij onze oosterburen, was het even friemelen om op tijd van de Autobahn te geraken om het bijgaande fotootje te maken. Toch wel ontzettende fun die A31 richting Emden. Geen kip op dat stuk en dan schiet het wel lekker op.
Tanken is daar ook geen pain in the ass. Lekker verwennen die 6-pits met 98 of 102. Rolt beter, brand beter, plakt beter

-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Ik krijg dat met die kilometerstanden nooit voor elkaar. Ik let te veel op het verkeer en dan ben ik er alweer voorbij. Maar deze had ik dan wel afgelopen week.