1.8t krijgt z'n stage 1

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
ZSR
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 1.8t krijgt z'n stage 1

Bericht door ZSR » zo 12 okt, 2014 23:39

Heerlijk he?!

Denk dat bijna 99% het in die twee stapjes gedaan heeft. Ken weinig Saab rijders die van standaard 1.8t naar stage 3 3" dp zijn gegaan. Denk dat het effect helemaal bizar is...

Maar helaas zoals elke verslaving is ook je nieuwe stage 3 slechts tijdelijk... Dat gevoel wil je terug.. Dus straks andere injectoren/ alu Ic of grotere turbo :mrgreen:

Ps hoe zit het met je koppeling en remmen ( en schokbrekers, rubbers, veren)?? 8)

peve

Bericht door peve » zo 19 okt, 2014 21:17

Vermeldenswaardig lijkt me:
V power erin en 138 km snelweg getuft tussen 110 en 135 kmpu op cc en af en toe even passeren naar 160 verbruik 7,4 ltr/100 km. Dat is verdikkeme 1:13,5. En dat met n stage1 tuning. Hier ben ik blij mee.

8)

peve

Bericht door peve » ma 20 okt, 2014 9:21

ZSR schreef:Heerlijk he?!

Denk dat bijna 99% het in die twee stapjes gedaan heeft. Ken weinig Saab rijders die van standaard 1.8t naar stage 3 3" dp zijn gegaan. Denk dat het effect helemaal bizar is...

Maar helaas zoals elke verslaving is ook je nieuwe stage 3 slechts tijdelijk... Dat gevoel wil je terug.. Dus straks andere injectoren/ alu Ic of grotere turbo :mrgreen:

Ps hoe zit het met je koppeling en remmen ( en schokbrekers, rubbers, veren)?? 8)
Mi zijn mijn veren rubbers ed ok. Auto heeft pas 88k gelopen.
Alleen rond 130 enige onrust van mi links voor (van achter t stuur). Mi onbalans.

Plaats reactie