Is dit wat td04 met 20tje
-
evo
- Donateur (2x)

Re: Is dit wat td04 met 20tje
Gutte, gutte.... is dat nou jou bijdrage? Humor hoor!
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Even aangepast.Thieuke schreef:speel je voor sprintenderijdenderechter![]()
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
ReinO schreef:Weinig tegen in te brengen Rik.
Jij bent echt grappigReinO schreef:vandaag even gesprint tegen BMW M5: die was serieus snel maar kon mijn 900ng niet bijhouden.
Wielspin verhinderde dat ik nog verder wegliep. Ik neem aan dat hij er voor ging want ik moest volgas geven.
En keurig er vanaf bij 140km/u.
Die BMW had trouwens een prachtig geluid, lekker raampje open allebei, heerlijk.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
en jij mag nog even verder tunen om die m5 bij te gaan houden!
-
ReinO
- Donateur (2x)

' sprintende rechter / snelrecht ' ..... .
Altijd goed die luchtige toon, hopelijk komt dat ook weer snel in dit topic terug. Want het is toch allemaal niet zo serieus met die sprintjes en snelheid enz.
Ik hoop binnenkort op het circuit in Lelystad terecht te kunnen, gewoon legaal en veilig. En volgens mij mag je daar ook zonder profiel rijden.
Tenminste ik zag Evo, Gijs en Minksr wielen wisselen een tijdje geleden (toen gaven we elkaar nog vriendelijke de hand..... .).
Eerst maar weer eens aan het werk.
-
inactief
- Geregistreerd lid
En dat zal volgende keer niet anders zijn...
Een forum maakt alles ernstiger dan het is, en al snap ik niet waarom je bepaalde dingen schrijft, ik heb geen hekel aan je. Evo en Max zijn hierin niet anders zover ik weet.
Een forum maakt alles ernstiger dan het is, en al snap ik niet waarom je bepaalde dingen schrijft, ik heb geen hekel aan je. Evo en Max zijn hierin niet anders zover ik weet.
-
900 t8
- Donateur (2x)

Daarom jongens we gaan met ze allen een keer de rollerbank op!
Ergens midden in het land 1x per jaar(winter). En 1x paar jaar(zomer) voor de lief hebbers een trip naar de Green hell of zo.
.
Is helemaal legaal...En zie je de mensen ook eens achter de verhalen en de auto`s.(Zal rust geven op het forum.)
Lachen toch!
PS. Voor de hoog opgelopen vermogens discussie.nl . Op ongeveer max 1.5 uur rijden.De . Is alles ligaal uit te vechten als je daar weet te gedragen. En aral 102octaan voor $1.63 <-of zo
Ergens midden in het land 1x per jaar(winter). En 1x paar jaar(zomer) voor de lief hebbers een trip naar de Green hell of zo.
Is helemaal legaal...En zie je de mensen ook eens achter de verhalen en de auto`s.(Zal rust geven op het forum.)
Lachen toch!
PS. Voor de hoog opgelopen vermogens discussie.nl . Op ongeveer max 1.5 uur rijden.De . Is alles ligaal uit te vechten als je daar weet te gedragen. En aral 102octaan voor $1.63 <-of zo
-
johnb52
- Donateur (7x)

E85 ftw 
Maar banktesten doen we altijd in Goes...
-
evo
- Donateur (2x)

Super leuk, hebben we de TDC voor900 t8 schreef:...een trip naar de Green hell of zo.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Precies!johnb52 schreef:E85 ftw