voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Bericht
door ReinO » za 27 sep, 2014 7:15
Ga terug in je hoekje zitten stinken en schaam je dat je per PB mij (ja, dat weet ik zeker, want ik heb 'm gelezen) aan het zwart maken bent terwijl ik in tegenstelling tot jou nog NOOIT ongevraagd over de specs van een auto heen heb getuned.
Het staat er nog steeds.... .
Dit soort taal op een forum leidt mijn aandacht af van de techniek van het tunen. Je zal maar klant zijn bij Gijs of zijn bedrijf: als het hem niet zint dan kan je dit blijkbaar verwachten van hem.
Gijs haalt deze tekst niet weg: respectloos naar het forum en de forumregels. Dit gedrag vind ik niet akkoord op dit forum.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Bericht
door inactief » za 27 sep, 2014 9:26
Wat is er gelogen aan deze tekst dat ik het niet mag plaatsen?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Bericht
door reiernumans » za 27 sep, 2014 9:56
Gaat de discussie nu weer beginnen over een post van ruim twee weken en een paar pagina's terug? We waren net zo ver gekomen dat het een inhoudelijke discussie werd..
-
bwmchris
- Donateur (2x)

Bericht
door bwmchris » za 27 sep, 2014 16:55
Even on topic, ik bezit een 2003 ss 1.8 arc turbo met de standaard 150 pk. Ik zou graag naar 200 a 210 pk gaan, lukt dit met enkel software aanpassing of moet er nog iets van harde waren veranderd worden ook.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Bericht
door johnb52 » za 27 sep, 2014 17:03
Heb je al op de site van Saab-tuners gekeken? Want daar staat je antwoord.
-
bwmchris
- Donateur (2x)

Bericht
door bwmchris » za 27 sep, 2014 17:28
Ben net wezen kijken, zoals ik het lees haalt ie 210 pk en 330 nm door enkel de software aan te passen.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Bericht
door maxmink93 » za 27 sep, 2014 18:09
Dan weet je wat je te doen staat saabchris

..
-
ReinO
- Donateur (2x)

Bericht
door ReinO » za 27 sep, 2014 18:29
Blijkbaar heeft gijs geen behoefte zichzelf te corrigeren. Wellicht woont G-ice in een ivoren toren?
Zo'n tekst van gijs gedogen door weer 'gewoon on topic' te gaan.... . Onfatsoen pak je het best aan door er iets van te zeggen op fatsoenlijke wijze.
Voorstel: ik verwijder mijn feedback als jij dat zinnetje aanpast, ok?
groet,
Rein
-
elboero
- Geregistreerd lid
Bericht
door elboero » za 27 sep, 2014 19:10
ReinO schreef:Blijkbaar heeft gijs geen behoefte zichzelf te corrigeren. Wellicht woont G-ice in een ivoren toren?
Zo'n tekst van gijs gedogen door weer 'gewoon on topic' te gaan.... . Onfatsoen pak je het best aan door er iets van te zeggen op fatsoenlijke wijze.
Voorstel: ik verwijder mijn feedback als jij dat zinnetje aanpast, ok?
groet,
Rein
Wat is precies je probleem ReinO? Ik ken jou niet, en G-ice ook niet. Maar het lijkt alsof je een persoonlijke klopjacht op hem hebt geopend. Doe je dat bij iedereen die een zinnetje typt wat niet naar je zin is, of gaat het dieper dan dat?
Ik let ook op taal(correctheid) maar jij blijft wel erg lang hangen op dit onderwerp. Is het soms persoonlijk?
Vraag ik me gewoon af.
-
bwmchris
- Donateur (2x)

Bericht
door bwmchris » za 27 sep, 2014 19:43
maxmink93 schreef:Dan weet je wat je te doen staat saabchris

..
Hehe eerst es wat sparen, dan wat laten opkrikken naar 210
-
Chevara
- Geregistreerd lid
Bericht
door Chevara » za 27 sep, 2014 22:53
Ik begrijp het afzeiken van Gijs z'n hobby en kundigheid ook totaal niet. Rij al bijna 100.000 km probleemloos rond met inmiddels stage 3 software en hardware van Gijs en ik vind het ook geheel onterecht dat hij hier zo negatief wordt weggezet. Gijs + 1

-
jgvdv
- Donateur

Bericht
door jgvdv » za 27 sep, 2014 23:10
gijs krijgt hier op t forum nogal vaak iets in zijn achterste gedrukt.. , maakt niet uit sommige mensen vinden dat lekker, maar er zijn forumregels en daar moet iedereen zich aan houden lijkt me....

-
Krizzie
- Donateur (3x)

Bericht
door Krizzie » zo 28 sep, 2014 0:21
Gewoon geen topics meer van hoe blij of niet blij je bent over een tuner.
Stel de vraag "hoe, waar en wat kan ik tunen" op google in plaats van hier.
Zoh, volgend probleem!

-
jgvdv
- Donateur

Bericht
door jgvdv » zo 28 sep, 2014 1:30
precies ieder zijn meug , maar dan nog zou ik gijs adviseren eerst na te denken en dan te reageren , zeker als je een bedrijf hebt. (en anders heren moderators ... kom op)
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Bericht
door tanisha » zo 28 sep, 2014 9:06
als je het mij vraagt zijn alle moderatoren al een jaar geleden met de noorderzon vertrokken!