tuning
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Re: tuning
alle saab's die ik onderhanden heb gehad waarbij het stuk lopen van de motor niet aan blacksludge of iets dergelijks te wijten was hadden alle een ding gemeenzaam tuning van een 2 tal tuners
-
ashwin1
- Geregistreerd lid
ik heb paar keer een BSR tuning gezien, agressieve ignitionmap and knock sensitivity was uitgezet
er was een topic op een van de trionic fora met failures van de bekende tuners.
er was een topic op een van de trionic fora met failures van de bekende tuners.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Over wie hebben we het, begint met...??
Ben zo slecht in subtiel lezen en in van die raadspelletjes..
Maar ben wel rete nieuwsgierig
Ben zo slecht in subtiel lezen en in van die raadspelletjes..
Maar ben wel rete nieuwsgierig
-
inactief
- Geregistreerd lid
Gaaaaaap... Daar zal ik wel bij zitten?tanisha schreef:alle saab's die ik onderhanden heb gehad waarbij het stuk lopen van de motor niet aan blacksludge of iets dergelijks te wijten was hadden alle een ding gemeenzaam tuning van een 2 tal tuners
Tanisha, misschien moet je eens ophouden met onderhoud afraffelenen je concentreren op kwaliteit ipv dit soort onzin verkopen! Daar zouden je klantjes echt blij van worden!
Of moet weer dat grafiekje van jouw BioPower Stage 1 te voorschijn getoverd worden met 420 Nm koppel en 275 pk met de injectoren meer dan 150% open (onmogelijk = op den duur kapot) op een B205 blokje zonder verdere hardware aanpassingen (ter vergelijk, maptun gaat maar tot 225 pk en 340 Nm)?
Of het voorbeeld van die B204 / B205 gedrochten die je op de gok voor anderen gemaakt hebt?
Of het voorbeeld van die APK onwaardige aanpassingen op auto's? Heel dit forum staat vol van jouw missers!
Of ...
Ga terug in je hoekje zitten stinken en schaam je dat je per PB mij (ja, dat weet ik zeker, want ik heb 'm gelezen) aan het zwart maken bent terwijl ik in tegenstelling tot jou nog NOOIT ongevraagd over de specs van een auto heen heb getuned.
De heftigste tune zit altijd in mijn eigen auto, mijn cabrio, mijn tuning visitekaartje, mijn testobject. Die heeft met mijn stage 5+ tuning (300+ pk en 450+ Nm) meer dan een ton gelopen. Het enige wat daar aan slijt is de distributie ketting, die is uitgerekt door het iets "stevigere" koppel.
Mijn lompste tune zit in in onze TrackDay Car, die als 2 jaar afgeranseld wordt op circuits en snelwegen. Nog steeds met zijn huidige, ongeprepareerde, B205 blokje waar we mee begonnen zijn.
Waarom die heel blijven? Die krijgen wél fatsoenlijke olie!
Hoe lang zijn jouw auto's blijven bestaan, het wisselt nogal eens in je onderschrift, niet?
-
sveba
- Donateur (3x)

hmmm interessant zonder pb heb je er zo maar twee te pakken die van elkaar vinden dat ze het niet goed doen
en hoe, de een noemt geen naam en de ander benoemt zichzelf
wat een vermaak in ons aller gezelligste dorps cafe
het lijkt me beter om over jetcars te praten daar lijkt een algemene consensus over dat dat toch echt geen fatsoenlijk(grapje) bedrijf kan zijn
, bovendien zijn die hier niet vertegenwoordigd dus dan krijg je ook nooit tegenspraak of boze reacties. en boos zijn lieve mensen daar is het leven te kort voor helemaal als het over auto's gaat ook al is het SAAB!
respect voor iedereen die zijn best doet om ons prachtige wagenpark op de weg te houden en er iets bijzonders van probeert te maken
oh en
waar gehakt wordt daar vallen spaanders,daarbij gaat het niet om hoe ze vallen maar om hoe ze opgeveegd worden. en niet in de laatste en zeer belangrijke plaats.
DEGENE DIE ZONDER ZONDE LEEFT MAG DE EERSTE STEEN WERPEN
als iedereen zich daaraan houdt zal het angstvallig stil blijven bij de steenput
het lijkt me beter om over jetcars te praten daar lijkt een algemene consensus over dat dat toch echt geen fatsoenlijk(grapje) bedrijf kan zijn
respect voor iedereen die zijn best doet om ons prachtige wagenpark op de weg te houden en er iets bijzonders van probeert te maken
oh en
waar gehakt wordt daar vallen spaanders,daarbij gaat het niet om hoe ze vallen maar om hoe ze opgeveegd worden. en niet in de laatste en zeer belangrijke plaats.
DEGENE DIE ZONDER ZONDE LEEFT MAG DE EERSTE STEEN WERPEN
als iedereen zich daaraan houdt zal het angstvallig stil blijven bij de steenput
-
tanisha
- Geregistreerd lid
gelukkig heeft g-ice veel vriendjes die hem wel de goeiste vinden en hem bij iedereen aanprijzen want zo werkt dat nu eenmaal met vriendjes politiek!
-
remels75
- Geregistreerd lid
Beetje vermoeiende discussie dit. Ik heb er wat moeite mee direct beschuldigd te worden van vriendjespolitiek als normale forumdeelnemer die toevallig blij is met gijs. Tanisha, als dit je beste bod is, ben ik blij geen klant bij je te zijn.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Maar wel vermakelijk!remels75 schreef:Beetje vermoeiende discussie dit.
-
sveba
- Donateur (3x)

ik ken heel veel mensen die positief praten over zowel jou Tanisha als jou G-ice koester dat en wees daar blij mee en wees lief voor elkaar , mocht dat niet kunnen zeg ik, bear knokkel no rules last man standing tot het eind
maar niet achter de toetsen vandaan dat is zo.... dat kan iedereen.