Wat zou jullie doen?
-
robluijpers
- Geregistreerd lid
Wat zou jullie doen?
We hebben gister na lang wachten de sleutels van onze auto mogen ontvangen,
Een 93 cabrio aero my 2004, maar nu staat de type aanduiding nog erop en ben er over aan het denken om het eraf te halen. Wat zouden jullie doen?
Een 93 cabrio aero my 2004, maar nu staat de type aanduiding nog erop en ben er over aan het denken om het eraf te halen. Wat zouden jullie doen?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Wat zou jullie doen?
ik haal het er altijd af, zeker als er turbo bij staat.
behalve bij de GT, teveel gezeur tijdens een meeting
behalve bij de GT, teveel gezeur tijdens een meeting
-
Yellow
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
Waarom zou je iets er af halen als het er origineel op zit
ik zie niet zo goed wat daar de zin van is.....ben benieuwd wie daar een zinneg antwoord op heeft!, het zou puur eigen smaak kunnen zijn om type of merknaam er af te halen....verder...kan ik niks bedenken, wel heb ik van een 350 ML (onze honden bak) alle waarschuwing stikkers er uit gehaald....16!
in totaal, in de deuren, op het dashboard, in de achter klep, onder de motorkap puur omdat het zo storend was met al die waarschuwing stikkers... 
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Re: Wat zou jullie doen?
Gefeliciteerd met je SAAB.
De meeste Saab rijders laten dit zitten(kijk maar om je heen), dus doen dat niet... Audi, BMW, VW, Skoda en andere merkrijders weer wel/vaker.
Scheelt ook weer de kans op beschadiging of kleurverschil.
Welke type aanduiding bedoel je precies: 9-3 of Aero of beiden?robluijpers schreef:... nu staat de type aanduiding nog erop en ben er over aan het denken om het eraf te halen. Wat zouden jullie doen?
De meeste Saab rijders laten dit zitten(kijk maar om je heen), dus doen dat niet... Audi, BMW, VW, Skoda en andere merkrijders weer wel/vaker.
Scheelt ook weer de kans op beschadiging of kleurverschil.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Re: Wat zou jullie doen?
Het Ik heb alles eraf gehaald.
Niet origineel, maar bij saab wisten ze af en toe ook niet wat ze erop wilden, want het is een paar keer gewijzigd. Dus wat is origineel????
Ik vind de originele stalen velgen ook niks aan..... Wel origineel.
Origineel heeft ook een dubbele betekenis want als je iets hebt dat anderen niet hebben ben je ook origineel.... Of toch niet mmmmm ik dwaal af.
Kortom, ik vind kaal mooier. Dus bij mij zijn de emblemen eraf.
Oja, ik heb geen kleurverschil onder de emblemen. Wel zag je nog een tijd in het hardnekkige vuil de tekst staan, maar na de polijst beurt was dat geheel weg.
verstuurd met mijn Xperia Z2 met Tapatalk
Niet origineel, maar bij saab wisten ze af en toe ook niet wat ze erop wilden, want het is een paar keer gewijzigd. Dus wat is origineel????
Ik vind de originele stalen velgen ook niks aan..... Wel origineel.
Origineel heeft ook een dubbele betekenis want als je iets hebt dat anderen niet hebben ben je ook origineel.... Of toch niet mmmmm ik dwaal af.
Kortom, ik vind kaal mooier. Dus bij mij zijn de emblemen eraf.
Oja, ik heb geen kleurverschil onder de emblemen. Wel zag je nog een tijd in het hardnekkige vuil de tekst staan, maar na de polijst beurt was dat geheel weg.
verstuurd met mijn Xperia Z2 met Tapatalk
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
op de kont van mijn Saab 9000 CSE 2.0t staan alle lettertjes nog netjes geplakt. net als op de kont van mijn Saab 9000i DOHC 16 valve (wat dan op een apart plakplaatje staat
) ik laat het lekker zitten. men mag best weten waar ze achter rijden.
maar wat ik misschien wel doe is de merknaam van mijn Mercury Capri op de motorkap en achterlichtunit verwijderen. laat men maar lekker raden waar ze achter rijden
beetje inconsequent, ik weet het. maar er zijn tenslotte nog steeds meer Saabs dan Mercury Capri's in Nederland.
maar wat ik misschien wel doe is de merknaam van mijn Mercury Capri op de motorkap en achterlichtunit verwijderen. laat men maar lekker raden waar ze achter rijden
beetje inconsequent, ik weet het. maar er zijn tenslotte nog steeds meer Saabs dan Mercury Capri's in Nederland.
-
Yellow
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
Nou zo zie je maar weer wat iedereen er van bedenkt....
Trouwens men is begonnen met type/model aanduidingen er af te halen van auto's opdat het de suggestie gaf dat men in een ander/duurder model reed....ha ha...de illusie van de mens ten top..en...ook niet onbelangrijk.....er werden/worden ook type plaatjes van auto's gestolen....ik weet niet of dat vandaag de dag nog zo is, maar in de tijd dat ik een Volvo 164 had is mij verschillende keren de spatbord en gril en koffer klep embleem gejat.
Trouwens men is begonnen met type/model aanduidingen er af te halen van auto's opdat het de suggestie gaf dat men in een ander/duurder model reed....ha ha...de illusie van de mens ten top..en...ook niet onbelangrijk.....er werden/worden ook type plaatjes van auto's gestolen....ik weet niet of dat vandaag de dag nog zo is, maar in de tijd dat ik een Volvo 164 had is mij verschillende keren de spatbord en gril en koffer klep embleem gejat.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
meest opvallende moment dat men lettertjes en cijfertjes ging verwijderen was in de tijd van de Oort-auto: een uitgeklede auto voor onder de 50.000 gulden.
je had dan b.v. een Mercedes-Benz 190E 1.8 . dat wilde je natuurlijk niet aan de buren laten blijken, dus: daag 1.8-badge
je had dan b.v. een Mercedes-Benz 190E 1.8 . dat wilde je natuurlijk niet aan de buren laten blijken, dus: daag 1.8-badge
-
Yellow
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
Ja!...Jungleman schreef:meest opvallende moment dat men lettertjes en cijfertjes ging verwijderen was in de tijd van de Oort-auto: een uitgeklede auto voor onder de 50.000 gulden.
je had dan b.v. een Mercedes-Benz 190E 1.8 . dat wilde je natuurlijk niet aan de buren laten blijken, dus: daag 1.8-badge
-
robluijpers
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
Ik heb nog 93 links staan en aero rechts, zag vandaag een caab rijden zonder aanduiding en vind het toch net even iets beter ogen, en een kenner ziet toch wel dat het en aero is, hoef niet "op te scheppen" haha.
-
Yellow
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
Nou!...hup! Alles er af dan maar...je heb zowieso een mooie autorobluijpers schreef:Ik heb nog 93 links staan en aero rechts, zag vandaag een caab rijden zonder aanduiding en vind het toch net even iets beter ogen, en een kenner ziet toch wel dat het en aero is, hoef niet "op te scheppen" haha.
-
robluijpers
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
Morgen ga ik het eraf halen haha
Dus dit staat er morgen niet meer haha

Dus dit staat er morgen niet meer haha

-
Yellow
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
robluijpers schreef:Morgen ga ik het eraf halen haha
Dus dit staat er morgen niet meer haha
-
martin117
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
mooie kleur, heb je ook een foto met iets meer dan een stukje kont? (wel een lekkere kont trouwens)

-
robluijpers
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou jullie doen?
Jazeker, zijn geen hoogstandjes maar die komen vanzelf en die zal ik zeker in een nieuw topic





