Ik praat direct tegen jou millerman? Geloof niet dat ik je naam noem. Dat je je aangesproken voelt blijkbaar is weer wat anders.....
Iedereen heeft wel eens minder mooie software verkocht. Ook met BSR is niks mis en daar staat het internet vol mee. Dit is het enigste forum wat altijd maar mensen loop na te blaten. En beter? Denk dat het weinig uit maakt tussen al die grote merken als ik heel eerlijk ben maarja cijfertjes he

Omdat je ergens wat leest of gehoord heb wil niet zeggen dat het slecht is. Er zijn hier ook verhalen over garages die van alles verkeerd gedaan zouden hebben en die schrijven we ook niet gelijk af met zn allen. BSR is een groot bedrijf als het echt zo @#$ was had je dat wel meer gelezen gehoord want ook hier op het forum rijden er zat mee rond.
En om het punt wat sterker te maken. Mijn LPT rijd nu al ruim 100 000km met een BSR tune en er is nog niks (motorisch) aan stuk gegaan en zit op bijna 200 000 met originele Garrett turbo die nog niet stuk is! Alle bedrijven etc hebben wel eens een * up. Part of the game, wat meestal meer te maken heeft met de staat van onderhoud denk ik dan met de software maar dat terzijde.
En met duwen naar die hoek was een algemeen punt waar niks mis mee ware het niet dat over andere dingen en commercieel door anderen niks gezegd mag worden maar via via maakt het ineens niet meer uit. Er klopt gewoon geen hout van dat beleid hier.
Ik heb me door dit forum ook van de wijs gebracht dat BSR @#$ was vervolgens werd er door een forummer een tune in gezet wat self destruct was en heeft Gijs (erg snel) er een nette tune in gezet en me uit gelegd hoe het zat. En er was niks mis met de Saabtuners tune buiten dat de eerste tune die ik had namelijk BSR me gewoon beter beviel en dat heeft niks te maken met Saabtuners of wie dan ook het reed en liep gewoon lekkerdere naar mijn mening.
Ik heb zowel Gijs en Arco later gesproken wat ik met de tune zou doen en beiden zeiden dat de BSR een prima tune was en het niet nodig was om er wat anders in te zetten.
Ik geef alleen aan vanaf het begin dat iemand die er geen verstand van heeft gewoon netjes alle opties moet krijgen en weten er wordt hier wel eens gezeurd over dat er niks commercieels geplaatst mag worden etc maar dat altijd dezelfde mensen iemand door verwijzen naar Saabtuners mag altijd wel.
Maar goed aangezien het verloren zaak is bepaalde mensen hier dit wijs te maken zal ik het hier bij laten. Wil TS niet teveel geld uit geven heb je voor 200,- bij Gijs een mooie tune. En zoek je verder kan het vast voor minder. Alleen let bij minder er wel een beetje op wie en wat anders beland je in een situatie waar ik in belande namelijk 1000,- aan een stukje software uitgeven voordat het naar mijn zin was.
Oftewel neem niet gelijk alles aan van iedereen aan TS. Vind je minimaal 600 veel te duur wat ik prima kan begrijpen is een ritje naar Udenhout of iemand anders op dit forum het dubbel en dwars waard.
Snap niet zo goed waar mensen nu over struikelen maar goed. Zoals ik al zei heb me zegje gedaan dus succes met de beslissing aan TS.