sound tuning 9-4x 2.8T aero
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: sound tuning 9-4x 2.8T aero
Dan zou die op de rollenbank kunnen bij Maptun.
Maar waarschijnlijk is het niet alleen die 30 Nm die er bij komt, maar ook de vermogensopbouw die verandert?
Maar waarschijnlijk is het niet alleen die 30 Nm die er bij komt, maar ook de vermogensopbouw die verandert?
-
sveba
- Donateur (3x)

ja ik heb even naar de schema's gekeken dat zit wel heel erg dicht bij elkaarjohnb52 schreef:Dan zou die op de rollenbank kunnen bij Maptun.
-
sveba
- Donateur (3x)

http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... N270004061" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Ben je ook in de markt voor een 9-4? Of gewoon jezelf laven aan specifieke Saab kennis?johnb52 schreef:Heb je dat schema ook voor ons?
-
johnb52
- Donateur (7x)

Nee daar heb ik geen geld voor.
Was inderdaad benieuwd hoe het schematje er uit ziet.
Was inderdaad benieuwd hoe het schematje er uit ziet.
-
Spatje
- Donateur (3x)

KCP Oisterwijk kan je zeker helpen. Ze zijn momenteel bezig met een leuk projectje voor de 2.8T
Deze kwam ik gisteren nog tegen: 390pk met alleen een andere turbo. De kosten vallen mij wel mee moet ik eerlijk zeggen. Echter, ik weet niet of de zuigers dat vermogen en koppel prettig vinden, maar deze meneer staat wel goed aangeschreven in de Saabwereld.
http://www.vtunersaabs.com/
Deze kwam ik gisteren nog tegen: 390pk met alleen een andere turbo. De kosten vallen mij wel mee moet ik eerlijk zeggen. Echter, ik weet niet of de zuigers dat vermogen en koppel prettig vinden, maar deze meneer staat wel goed aangeschreven in de Saabwereld.
http://www.vtunersaabs.com/
-
sveba
- Donateur (3x)

passen en meten en vervolgens de hele uitlaat eronder uit

en lassen maar

weer passen en meten

klep erop en eindstukje

en klaar

-
sveba
- Donateur (3x)

ik moet nog even kijken of ik het geluid even goed kan opnemen, maar ik ben zeer content!
-
sveba
- Donateur (3x)

en we kwamen deze ook tegen onder de auto dus voor de speurders cq gokkers onder ons rara wat is dit?

-
johnb52
- Donateur (7x)

Sneeuwschuiver?
Maar wat heb je nou laten doen?
Af laten koppelen?
Af laten koppelen?
-
sveba
- Donateur (3x)

nou nee lijkt me toch een essentieel onderdeel gezien alle elektronica en leidingen die erheen lopen ik vermoed iets met de brandstof voorziening.johnb52 schreef:Sneeuwschuiver?
Af laten koppelen?
-
johnb52
- Donateur (7x)

sveba schreef:nou nee lijkt me toch een essentieel onderdeel gezien alle elektronica en leidingen die erheen lopen ik vermoed iets met de brandstof voorziening.johnb52 schreef:Sneeuwschuiver?
Af laten koppelen?
Ik bedoelde je uitlaat