Snelheid
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Snelheid
TomTom onthoud je vmax niet, toch handig als je op de weg wilt letten...
En je hebt een bewijs voor in de kroeg!
-
Venzz
Binnenkort maar eens naar de oosterburen. Ik ben benieuwd wat ik dan kan halen.
-
Dubbelbrand
- Donateur

Ben niet echt een hele snelle rijder maar zo nu en dan wil ik ze weleens de sporen geven en dan meestal ook alleen op de A27 richting Breda als ik over de brug heen ben
bij Gorinchem. Een enkele week geleden toen we daar weer eens reden en de G-ice stage 1 zat er op in no time van de 120 naar de 190 op de teller
Viel me wel op dat the Green Rose bij 180/190 veel stabieler aanvoelt dan op de 130. Was maar heel even, mijn rose ding is me teveel waard.
Jaren al niet in Dld geweest maar met een Saabje van 15 jaar oud ben ik toch wel voorzichtig en lief voor haar. Wil er nog wel een hele tijd mee doen en die tussensprint vind ik misschien nog wel veel meer kicken. Even supervlot van de 100 naar de 150 om er even voorbij te gaan
bij Gorinchem. Een enkele week geleden toen we daar weer eens reden en de G-ice stage 1 zat er op in no time van de 120 naar de 190 op de teller
Viel me wel op dat the Green Rose bij 180/190 veel stabieler aanvoelt dan op de 130. Was maar heel even, mijn rose ding is me teveel waard.
Jaren al niet in Dld geweest maar met een Saabje van 15 jaar oud ben ik toch wel voorzichtig en lief voor haar. Wil er nog wel een hele tijd mee doen en die tussensprint vind ik misschien nog wel veel meer kicken. Even supervlot van de 100 naar de 150 om er even voorbij te gaan
-
Bartone
- Geregistreerd lid
Vmax in stage 1 (267 pk/ 420 NM) met gemak naar 250 op de GPS (teller weet ik niet meer, maar uit de schaal lopend), daarna hield de Autobahn op
. Wel eerst 102 getankt.
Nu met stage 3: nog niet getest, maar zal wel harder moeten kunnen. Alleen: waar dan?
Vmax met getunede V6t 242 op de GPS. Op een vroegochtendelijke rit naar Bonn.
Met de Sharan, met veel gebulder op de A31, Vmax 219 op de GPS (origineel 199). In z'n 5 ipv in z'n 6. Was leuk voor 1 keer. Daarna was ik bijna door mijn peut heen en in het Ruhrgebied nergens een pomp... maar goed Vmin gereden en uiteindelijk uit arren moede ergens de Autobahn af.
Nu met stage 3: nog niet getest, maar zal wel harder moeten kunnen. Alleen: waar dan?
Vmax met getunede V6t 242 op de GPS. Op een vroegochtendelijke rit naar Bonn.
Met de Sharan, met veel gebulder op de A31, Vmax 219 op de GPS (origineel 199). In z'n 5 ipv in z'n 6. Was leuk voor 1 keer. Daarna was ik bijna door mijn peut heen en in het Ruhrgebied nergens een pomp... maar goed Vmin gereden en uiteindelijk uit arren moede ergens de Autobahn af.
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

AR schreef:De Amazon gaat 187 km/u op de GPS, met een 4 bak zonder overdrive. 0-100 in net geen 10 seconden.
Gr Arco
respect!
ik had een Volvo Amazon 1.8 1xcarburateur. geen overdrive 4de versnelling 154km/h op de GPS.
ook echt Amazing!
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

nu max 200 km/h gereden. weg was niet zo mooi strak op dat stuk. ergens duitsland.
moet zeggen dat je easy 180 rijd met de saab en er echt niets van merkt. niemand merkt dat in de auto.
ik zei het laatst tegen mijn vriendin, zo van ja je merkt het niet eens he, maar we gaan al 180:)
ik heb een flitsmeister app, maar moet er wel mee oppassen.
moet zeggen dat je easy 180 rijd met de saab en er echt niets van merkt. niemand merkt dat in de auto.
ik zei het laatst tegen mijn vriendin, zo van ja je merkt het niet eens he, maar we gaan al 180:)
ik heb een flitsmeister app, maar moet er wel mee oppassen.
-
Tubefreak
- Donateur

Mijn max was laatst 110. Dat was in een 9-3 2.0i uit ’98 met winterbanden bij 22 graden. Harder was niet verantwoord met deze zwabberboot. 210 in m’n eigen SAAB is comfortabeler en stabieler dan 80 in dat ding. 
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Hahahaha ik snap wat je bedoeld ik heb zelf 250 op de teller gereden daarna was het tijd om van de snelweg te gaan met deze waaier moek het nog eens probere op 2.0bar boostTubefreak schreef:Mijn max was laatst 110. Dat was in een 9-3 2.0i uit ’98 met winterbanden bij 22 graden. Harder was niet verantwoord met deze zwabberboot. 210 in m’n eigen SAAB is comfortabeler en stabieler dan 80 in dat ding.
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

johnb52 schreef:TomTom onthoud je vmax niet, toch handig als je op de weg wilt letten...
daar zijn appś voor:)
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Ik heb laatst 180 gereden met de kap open, toen vond ik het wel welletjes. Ik hoorde alleen nog de wind...
(en vandaar mijn aanstaande audio upgrade
)
(en vandaar mijn aanstaande audio upgrade
-
evo
- Donateur (2x)

Daarom rijd ik met oordopjes. ..
is zo vermoeiend al die herrie.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
ReinO
- Donateur (2x)

Nou ja zeg,, hetzelfde gehad en moeten vastzetten met silikit.
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
Had dit ook met mijn 9-3, toen ik 245 reed op de GPS.
Is denk ik wel 4 keer gebeurd, 2 x nieuwe strip gekocht van meer dan 50 euro.
Waardeloos ontwerp!!!
Is denk ik wel 4 keer gebeurd, 2 x nieuwe strip gekocht van meer dan 50 euro.
Waardeloos ontwerp!!!