v-max
-
evo
- Donateur (2x)

Re: v-max
ETT / GTX style? 11 bladige compressor? 9 bladige turbine? Geclipped en welke hoek? Vertel eens wat nieuws. Ik ben wel benieuwd.
Ik ben langzamerhand ook weer aan het kijken naar wat nieuws. Mijn zelfbouw TD04HL-19T #7 met geclipped 9 bladig turbinewiel en 6+6 19T compressorwiel heeft er inmiddels alweer ongeveer een ton op zitten... dus tijd om weer verder te experimenteren
En onder het mom van groter is beeeeeeter
Ik ben langzamerhand ook weer aan het kijken naar wat nieuws. Mijn zelfbouw TD04HL-19T #7 met geclipped 9 bladig turbinewiel en 6+6 19T compressorwiel heeft er inmiddels alweer ongeveer een ton op zitten... dus tijd om weer verder te experimenteren
En onder het mom van groter is beeeeeeter
-
evo
- Donateur (2x)

https://www.google.nl/search?q=titanium ... LPjweFvIEg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind heel veel, maar niet niet waar ik benieuwd naar ben...
Ik kan wielen in allerlei materialen laten frezen, zelfs laten printen (dan kun je holtes maken waardoor ze nog lichter zijn...)... van klein tot groot, in allerlei ontwerpen.
Ga je ons nu nog vertellen wat voor wielen je geplaatst hebt en waarom, of houd je het liever voor jezelf? Mag hoor, maar dan weten we voor eens en altijd dat we er ook niet meer naar hoeven te vragen...
Ik vind heel veel, maar niet niet waar ik benieuwd naar ben...
Ik kan wielen in allerlei materialen laten frezen, zelfs laten printen (dan kun je holtes maken waardoor ze nog lichter zijn...)... van klein tot groot, in allerlei ontwerpen.
Ga je ons nu nog vertellen wat voor wielen je geplaatst hebt en waarom, of houd je het liever voor jezelf? Mag hoor, maar dan weten we voor eens en altijd dat we er ook niet meer naar hoeven te vragen...
-
tanisha
- Geregistreerd lid
nou vooruit nog een tipje http://www.ardideas.com/11-Blade-TD04-T ... p_161.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
evo
- Donateur (2x)

11 bladige turbine. Was en leuke upgrade om je backpressure te verlagen. Heb je em nog laten clippen? Ik ben voor de mijne naar een 9 bladige gegaan. Nog lichter en nog minder backpressure. Waar ben je voor gegaan qua compressor? Dat is wat je aanhaalde.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
tanisha
- Geregistreerd lid
het turbine wieltje moet je niet verminken dat is zonde!
en dan zoek je er een mooi 18t titanium aluminium compressor schoepje bij dan krijg je een perfecte ballans tussen turbine en compressor
dit spul kan je mooi kwijt in een standaard td04 met de compressor zijde uitgedraaid naar 18t voor de originele look onder de kap
en dan zoek je er een mooi 18t titanium aluminium compressor schoepje bij dan krijg je een perfecte ballans tussen turbine en compressor
dit spul kan je mooi kwijt in een standaard td04 met de compressor zijde uitgedraaid naar 18t voor de originele look onder de kap
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Er zit een diesel bak in
. Vermogen is het probleem om harder te gaan. Geen idee of hij nog harder loopt. Ik denk het wel, stond vrolijk 1,9 bar te pompen. Maar ik heb geen banden die zulke snelheden aan kunnen. Hard rijden is allemaal niet zo leuk vind ik, accelereren is veel spannender.
En Sid stond al open op RPM, met die snelheden heb ik 2
Handjes aan het stuur
.
Ik heb het overigens nooit een 2x gedaan. Ik geloof het wel!
En Sid stond al open op RPM, met die snelheden heb ik 2
Handjes aan het stuur
Ik heb het overigens nooit een 2x gedaan. Ik geloof het wel!