Je kunt een speciale plaats krijgen in de hal (zie onder) maar dat blijkt nogal prijzig te zijn. Ik kreeg n.a.v. mijn vraag de volgende reactie:
Onze Saab Classics Vereniging kan dus een GRATIS standruimte op het buitenterrein van DRU Industriepark te Ulft krijgen. Of zijn er toch liefhebbers voor een stand in de hal tegen genoemde prijzen. Ik kan dan met ons bestuur overleggen of we dit kunnen sponsoren.Dit is uiteraard mogelijk. Omdat je vanuit de Saab Classics Vereniging komt is er een aangepast tarief met korting. In plaats van € 7,50 / m2 geldt een tarief van € 5 / m2 (ex btw). Voor 1 auto heb je ongeveer 15m2 nodig, je komt dan op € 75 ex btw.
Misschien is het sowieso voor de vereniging leuk om deel te nemen aan het evenement? Clubs krijgen gratis standruimte voor hun club op het buitenterrein en profiteren dus van het aangepaste clubtarief in de SSP Hal. Wellicht is het leuk om nog een paar Saabs in de hal neer te zetten, zodat je de club goed kunt presenteren? Je kunt dan met z'n allen een wat grotere stand nemen.
Ik stuur je in de bijlage de plattegrond van de SSP Hal. Voor alleen de Saab 900 zou ik stand 22 beschikbaar hebben (15m2 / € 75 ex btw).
![]()
Wie wil er mee op zondag 15 juni 2014? Het lijkt me leuk om met meerdere in convoy te gaan!
http://www.youngtimerevent.com/" onclick="window.open(this.href);return false;