in de kofferbak bijvoorbeeldwerli schreef:...ik ben echt benieuwd waardat je die bout kwijt kan bij een 9.3 bj '98 tot 2003
Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankcursu
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankc
-
inactief
- Geregistreerd lid
Ziet er inderdaad naar uit dat het een nutteloos item is voor een 9-3OG... 
-
gfgf
- Donateur (2x)

Weten dat iets niet kan is ook een verrijking van je kennis, moet je maar denken. 
-
ba(r)tje
- Donateur

De TDC dit weekend maar eens meegenomen naar Duitsland, op het weekendje weg met de Saab Youngsters.
Enorm veel gelachen en natuurlijk Brätwurst mit pommes gegessen!
Gelukkig was de Nürburgring zondag geopend dus er werd vroeg opgestaan om wat rondjes mee te kunnen pakken.
De SAAB heeft zich keurig gedragen op de ring, met de nieuwe Yellowstuff blokken en Viggen schijven (Bedankt Peter!) remde de TDC uitstekend.
Inlaat temperatuur werd zo nu en dan "wat" hoog (lees: 80 graden) maar er is veel plezier beleefd.
Qua vermogen is er niets te klagen, kwam aardig mee met M3's.
De wegligging is mwa... zoals je gewend bent bij een SAAB. Maar goed nieuws: nieuwe coil-overs zijn besteld!!
Hieronder nog een sfeerbeeld met munne maat Max als bijrijder

Enorm veel gelachen en natuurlijk Brätwurst mit pommes gegessen!
Gelukkig was de Nürburgring zondag geopend dus er werd vroeg opgestaan om wat rondjes mee te kunnen pakken.
De SAAB heeft zich keurig gedragen op de ring, met de nieuwe Yellowstuff blokken en Viggen schijven (Bedankt Peter!) remde de TDC uitstekend.
Inlaat temperatuur werd zo nu en dan "wat" hoog (lees: 80 graden) maar er is veel plezier beleefd.
Qua vermogen is er niets te klagen, kwam aardig mee met M3's.
De wegligging is mwa... zoals je gewend bent bij een SAAB. Maar goed nieuws: nieuwe coil-overs zijn besteld!!
Hieronder nog een sfeerbeeld met munne maat Max als bijrijder

-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Ik heb de laatste ronde ook mogen genieten van max zijn rij kunsten met de TDC en we konden een BMW m6 lekker bij houden
Was super mannen!
Was super mannen!
-
JWF_Peters
- Geregistreerd lid
-
N. van Eekelen
- Geregistreerd lid
Het was een geweldig weekend Bart, de auto hebben jullie perfect zo. Was ook erg spannend en leuk om een rondje als bijrijder mee te mogen, super gaaf!
-
RacesconaB204L
- Geregistreerd lid
On-board videobeelden?
Altijd interessant.
Weet je wat je rondetijd op de Nordschleife is 'Bridge-to-Gantry'?
Weet je wat je rondetijd op de Nordschleife is 'Bridge-to-Gantry'?
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Er zijn alleen in-car beelden van mijn 2e rondje, maar ik schaam me nog een beetje voor mijn lijnen.
Al is absoluut niet het belangrijkste, zeker niet voor een onervaren chauffeur op the green hell.
Al is absoluut niet het belangrijkste, zeker niet voor een onervaren chauffeur op the green hell.
-
RacesconaB204L
- Geregistreerd lid
Klopt, veilig plezier hebben is wat telt. Helemaal mee eens. Om de lijnen een beetje te leren is in ieder geval herkenning nodig en dat duurt wel een heel aantal ronden. Na de tijd je eigen videobeelden kijken helpt hierbij wel heel goed. Juist omdat het technisch zo'n moeilijke baan is, vind ik het zo'n uitdaging en gaat het vaak keer na keer beter. Ik reed 'm voor het eerst in 1990 en daarna ieder jaar wel een paar keer (laatste jaren wat minder i.v.m. drukte en daarbij absurde prijzen). Het is en blijft wel het mooiste circuit ter wereld wat mij betreft.maxmink93 schreef:Er zijn alleen in-car beelden van mijn 2e rondje, maar ik schaam me nog een beetje voor mijn lijnen.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Ik vind het een geweldige baan, en van mijn filmpje heb ik al veel geleerd.
Binnenkort ga ik met de 9-3 naar Zandvoort (leuk om ook te komen met de sacona? 20 april). Een goede vriend begeleid me daar om daar lekker rondjes te knallen! Zandvoort is toch wel een beter circuit om veilig te leren racen.
Binnenkort ga ik met de 9-3 naar Zandvoort (leuk om ook te komen met de sacona? 20 april). Een goede vriend begeleid me daar om daar lekker rondjes te knallen! Zandvoort is toch wel een beter circuit om veilig te leren racen.
-
N. van Eekelen
- Geregistreerd lid
Eventueel zijn er nog wel filmpjes van Bart z'n 2e run, kan ik met toestemming evt wel uploaden, haha.
-
RacesconaB204L
- Geregistreerd lid
20 april zou de Ascona wel zo'n beetje weer rijdbaar kunnen zijn (hij is intussen 400-breedbouw en net terug van de spuiter) maar heb paasweekeinde al andere afspraken. We komen elkaar vast nog een keer tegen.
Zandvoort gaat wel wat meer van je banden vergen met al die lange doordraaiers.
Zandvoort gaat wel wat meer van je banden vergen met al die lange doordraaiers.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Ook van je koeling en schijven en blokken denk ik?
Omdat er eigenlijk maar 1 recht stukje is?
Omdat er eigenlijk maar 1 recht stukje is?
-
inactief
- Geregistreerd lid
Joepi! Het was vandaag weer WIMEDO, lekker bochtjes maken en bandjes slijten!
Eindelijk, eindelijk, was er iemand anders dan ik de allerbeste Saab piloot!
Peer Pief heeft de hoogste eer behaald een derde plaats + beker in onze klasse.
En klasse gereden peter, 0.05 seconde sneller dan mij!
Er is weer strijd in de tent!
Eervolle vermeldingen voor Maarten, Aerolady, maxmink93 en Mr. Wouter met z'n Honda.
Bedankt allemaal voor deze fantastische dag!
Eindelijk, eindelijk, was er iemand anders dan ik de allerbeste Saab piloot!
Peer Pief heeft de hoogste eer behaald een derde plaats + beker in onze klasse.
En klasse gereden peter, 0.05 seconde sneller dan mij!
Er is weer strijd in de tent!
Eervolle vermeldingen voor Maarten, Aerolady, maxmink93 en Mr. Wouter met z'n Honda.
Bedankt allemaal voor deze fantastische dag!