Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankcursu
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Re: Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankc
Nicee mannen tog wel mooi dat je het verschil met de lsd goed merkt! Enne max en ik hadde werk overleg erig belangrijk haha.
Op naar een snel volgend jaar met de 9-3
Op naar een snel volgend jaar met de 9-3
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Gaaf hoor jongens, de schade van de ring is ook gemaakt aan de achterkant zag ik?
Leuk te zien dat de LSD ook echt verschil maakt.
En Maarten, nog gefeliciteerd!
Leuk te zien dat de LSD ook echt verschil maakt.
En Maarten, nog gefeliciteerd!
-
sb129h
- Donateur (2x)

Hier nog wat highlights: http://www.flickr.com/photos/32841278@N ... 278485223/" onclick="window.open(this.href);return false;
't Was leuk om weer eens in Lelystad te zijn!
't Was leuk om weer eens in Lelystad te zijn!
-
inactief
- Geregistreerd lid
Het was leuk om jou daar te zien, weer een gezicht bij een avatar!
Bedankt voor de mooie foto's, flicker laat ze helaas nog niet makkelijk los, zou je ze willen mailen oid?
Het zijn de mooiste foto's tot nu toe van die rare Saab...
Leuk om te zien op deze 100+ snelheid, BMW recht in de bocht, Saab... tjah...

Bedankt voor de mooie foto's, flicker laat ze helaas nog niet makkelijk los, zou je ze willen mailen oid?
Het zijn de mooiste foto's tot nu toe van die rare Saab...
Leuk om te zien op deze 100+ snelheid, BMW recht in de bocht, Saab... tjah...

-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Hoe krijg je het voor elkaar dat de Saab als enige scherp op de plaat staat

-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Volgens mij volgt hij de SAAB met de camera waardoor deze op dezelfde positie in de viewfinder blijft.
-
sb129h
- Donateur (2x)

Hij is een zij overigens, en inderdaad: saab volgen en afdrukken op de leukere posities. Het gebrek aan licht gaf een langere sluitertijd, wat weer een "snellere" foto opleverde door het waziger worden van de achtergrond. Maar die Saab is wel gewoon heul snel, vergis je niet.
Heb overigens een kleine 200 plaatjes geschoten, d'r zijn er veel die het net-niet waren
maar dat is dan weer het gemak van digitaal.
Heb overigens een kleine 200 plaatjes geschoten, d'r zijn er veel die het net-niet waren
-
Peterbreda
- Donateur

Bedank voor de leuke foto,ssb129h schreef:Hij is een zij overigens, en inderdaad: saab volgen en afdrukken op de leukere posities. Het gebrek aan licht gaf een langere sluitertijd, wat weer een "snellere" foto opleverde door het waziger worden van de achtergrond. Maar die Saab is wel gewoon heul snel, vergis je niet.
Heb overigens een kleine 200 plaatjes geschoten, d'r zijn er veel die het net-niet warenmaar dat is dan weer het gemak van digitaal.
Ik denk dat je maar eens mee moet rijden en dan van binnenuit wat foto,s maken
Het was wel een top dagje. weer veel geleerd en fout gedaan
Ja en de Saab is snel mensen schrikken op de grote weg als je ze inhaalt het is net of ze stilstaan
En ik wil bij deze mijn vriend Gijs ook bedanken voor de gezellig heid
Peter 1 sec
-
inactief
- Geregistreerd lid
Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Vorig jaar heeft de 9-3 een beker gewonnen (strafste Saab) is hij 4e geworden in zijn klasse en gedeeld 10 in het NK.
Leuk om te vermelden dat dit ook meteen allemaal laatste plaatsen zijn, alle andere auto's hebben te weinig wedstrijden gereden om hier nog aan deel te nemen.
Voor dit jaar zijn de data van WIMEDO:
Zaterdag 22 maart 1e TWONK
Zaterdag 12 april 2e TWONK
Zondag 11 mei 3e TWONK
Zaterdag 31 mei 4e TWONK
Zondag 29 juni 5e TWONK
Zondag 31 aug 6e TWONK (kan weekend later worden)
Zaterdag 27 sept 7e TWONK
Zondag 12 oktober 8e TWONK
Zondag 2 november OBO-dag (Alleen leden)
Planning voor dit seizoen is om het onderstel onder handen te nemen, mochten we de onderdelen deze kant op kunnen krijgen.
Komende zaterdag dus de eerste racedag van het seizoen, gelukkig had niemand er rekening mee gehouden en kunnen Peter en ik lekker veel rondjes maken!
Uiteraard is iedereen welkom om te komen kijken / met zijn (/ haar) eigen Saab een VEILIG rondje te doen a 4 euro per rondje.
Vorig jaar heeft de 9-3 een beker gewonnen (strafste Saab) is hij 4e geworden in zijn klasse en gedeeld 10 in het NK.
Leuk om te vermelden dat dit ook meteen allemaal laatste plaatsen zijn, alle andere auto's hebben te weinig wedstrijden gereden om hier nog aan deel te nemen.
Voor dit jaar zijn de data van WIMEDO:
Zaterdag 22 maart 1e TWONK
Zaterdag 12 april 2e TWONK
Zondag 11 mei 3e TWONK
Zaterdag 31 mei 4e TWONK
Zondag 29 juni 5e TWONK
Zondag 31 aug 6e TWONK (kan weekend later worden)
Zaterdag 27 sept 7e TWONK
Zondag 12 oktober 8e TWONK
Zondag 2 november OBO-dag (Alleen leden)
Planning voor dit seizoen is om het onderstel onder handen te nemen, mochten we de onderdelen deze kant op kunnen krijgen.
Komende zaterdag dus de eerste racedag van het seizoen, gelukkig had niemand er rekening mee gehouden en kunnen Peter en ik lekker veel rondjes maken!
Uiteraard is iedereen welkom om te komen kijken / met zijn (/ haar) eigen Saab een VEILIG rondje te doen a 4 euro per rondje.
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Ik hoorde de 9-3 net nog grommen op de Speelhuislaan. Tof ding!
-
ba(r)tje
- Donateur

Ahaaaaa, hebben we hier te maken met Peter die alvast aan het oefenen is om toch die seconde er zaterdag af te rijden? 
-
evo
- Donateur (2x)

Had je gedacht...G-ice schreef:...Komende zaterdag dus de eerste racedag van het seizoen, gelukkig had niemand er rekening mee gehouden en kunnen Peter en ik lekker veel rondjes maken!
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Waar is het?G-ice schreef:...Komende zaterdag dus de eerste racedag van het seizoen, gelukkig had niemand er rekening mee gehouden en kunnen Peter en ik lekker veel rondjes maken!
-
inactief
- Geregistreerd lid
-
JWF_Peters
- Geregistreerd lid
Is het niet wat daar iets als in club meeting te gaan doen?