Chinese Tech2
-
Champers
- Geregistreerd lid
Re: Chinese Tech2
Die staat op de TIS2000 DVD heb ik gemerkt. Je kan wel geen 2 versies tegelijk op 't zelfde flash kaartje draaien dus heb ik een reserve kaartje.
Normaal gezien zou ik hier ergens een tooltje moeten hebben om van die kaartjes te lezen/schrijven, als je interesse hebt zoek ik even en moest het nodig zijn dan stuur ik je dat wel door tegen dat je je Tech2 hebt.
Normaal gezien zou ik hier ergens een tooltje moeten hebben om van die kaartjes te lezen/schrijven, als je interesse hebt zoek ik even en moest het nodig zijn dan stuur ik je dat wel door tegen dat je je Tech2 hebt.
-
jansen
- Donateur (7x)

Heb nog wel enkele 32mb kaartjes liggen met V44.000 en V148.000 er op.Alleen nog ff V44.000 software organiseren.
-
odin1899
- Donateur

M'n kloon is binnen. Lijkt goed te werken. Build quality aan de buitenkant lijkt nog niet eens zo gek. Alleen 2 PCMCIA kaarten tegelijk erin gaat niet, de klep gaat fysiek niet ver genoeg open om het 2e slot te kunnen gebruiken. Ook was de kabel van de netvoeding voor US stopkontakten
.
Werkt vooralsnog als een tierelier op mijn 2 9000s.
Zo af en toe gaat er toch iemand voor het gevang blijkbaar.
Werkt vooralsnog als een tierelier op mijn 2 9000s.
Zo af en toe gaat er toch iemand voor het gevang blijkbaar.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Zitten er op die van jou ook GM merkjes?
"The fake modules bore counterfeit GM marks."
"The fake modules bore counterfeit GM marks."
-
odin1899
- Donateur

Yep. Blauwe GM logootjes en wat stomme spelling en lay-out van tekst op de achterkant.
-
Champers
- Geregistreerd lid
Dan heb jij toch een andere als ik, bij de mijne zijn wel de 2 sloten bruikbaar.2 PCMCIA kaarten tegelijk erin gaat niet, de klep gaat fysiek niet ver genoeg open om het 2e slot te kunnen gebruiken. Ook was de kabel van de netvoeding voor US stopkontakten
Niet dat het enig effect heeft om er 2 kaartjes in te steken, er werkt er toch maar eentje van.
De netvoeding was hier ook een allesbehalve passende stekker, maar da 't minste
Bij de mijne moet ik de metalen beugel aan de achterkant wel nog eens modden zodat die vast zit in vertikale positie, zodat ik de "Tech2" aan het stuur kan hangen, maar voor zo weinig keer ik 'em gebruik...
Op de mijne zaten geen stickers op ("het is geen kopie want er hangen geen gecopieerde stickers op !") maar die zaten er gewoon los bij om zelf er op te kleven.
-
ivanzon
- Geregistreerd lid
Denken die gasten bij GM nou echt dat elke Buick garage in China een legitieme Tech2 heeft?
Er rijden ladingen van die insignia klonen rond, en ook nog een handvol Saabs. Als je een beetje slim bent heb je zo de kosten eruit van een kopie exemplaar.
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
Er rijden ladingen van die insignia klonen rond, en ook nog een handvol Saabs. Als je een beetje slim bent heb je zo de kosten eruit van een kopie exemplaar.
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Maar maakt dat iets uit dan? Ze zullen het ook niet om de boete bedragen doen, maar als je als bedrijf helemaal niks doet, ben je bedrijfsmatig ook niet goed bezig.
verstuurd vanaf mijn GT1752 met tapatalk
verstuurd vanaf mijn GT1752 met tapatalk
-
Champers
- Geregistreerd lid
Echte Tech2's worden niet eens meer gemaakt, deze zijn vervangen door Tech2Win.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Bij alieexpress zijn ze nu maar 278 dollar, 3 werkdagen levertijd.
Iets voor een groepsaankoop?
Iets voor een groepsaankoop?
-
odin1899
- Donateur

Je bedoelt zeker Ms. Shuangyu Teng uit Hong Kong? Komt alleen nog wel 120 USD shipping bij.
-
ReinO
- Donateur (2x)

voor mijn 4 green Giants betaalde ik 87 euro incl verzendkosten.... . was volgens mij niet mr tseng, ik check nog ff.
-
odin1899
- Donateur

Vaag. Gisteren de Tech 2 aan een '91 900 S gehangen, kon het Lucas systeem zonder problemen uitlezen voor zover ik kon beoordelen. Vandaag de Tech 2 weer aan mijn 9000's gehangen, maar kon niks uitlezen behalve het Saab alarm en de Trionic ECU waardes en variabelen. ABS, SRS, EDU, ACC, Stoel computer; allemaal communicatie error. Ik zie alleen wel dat er iets gebeurd met de ABS computer want het ABS lampje gaat aan als de Tech 2 daar mee probeert te communiceren, er lijkt dus alleen geen comms terug te gaan naar de Tech 2
.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Is je stekker in de 9000 helemaal in orde?
verstuurd met mijn Galaxy S4 met Tapatalk
verstuurd met mijn Galaxy S4 met Tapatalk