Daar kan ik mij zo heerlijk aan ergeren..
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: Daar kan ik mij zo heerlijk aan ergeren..
Dat gebeurt tegenwoordig moderner: via krant en/of internet.
-
odin1899
- Donateur

Als je bezwaar tegen dat soort gemeentelijke besluiten wilt aantekenen zul je zelf de krant of andere officiële communicatiekanalen van de gemeente in de gaten moeten houden.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Ik begrijp wel hoe de gemeente zendt, alleen is communicatie tweerichting verkeer.
Denk dat er twee geïnteresseerde groepen zijn; zij met een "stopcontact" aan de zijkant van de auto en de bewoners van betreffende straat.
Stapje extra moeite om deze groepen direct op de hoogte te stellen, ipv het lokale suffertje of de website, zou een gemeente sieren. (En dat scheelt mij weer oudpapier)
Denk dat er twee geïnteresseerde groepen zijn; zij met een "stopcontact" aan de zijkant van de auto en de bewoners van betreffende straat.
Stapje extra moeite om deze groepen direct op de hoogte te stellen, ipv het lokale suffertje of de website, zou een gemeente sieren. (En dat scheelt mij weer oudpapier)
-
johnb52
- Donateur (7x)

Niet iedereen heeft internet, wel heeft iedereen een brievenbus...
Vandaar op die ouderwetse manier. Zo kán iedereen het te weten komen. Maar vaak beland het krantje ongelezen in de kattenbak.
Vandaar op die ouderwetse manier. Zo kán iedereen het te weten komen. Maar vaak beland het krantje ongelezen in de kattenbak.
-
dunnerudy
- Donateur (7x)

Mag ik mijn diesel daar parkeren als ik de 220V blokverwarming inplug 
-
Robbert
- Donateur (6x)

Die eerste groep zal toch wel tot de tweede groep behoren. Anders wordt de paal niet geplaatst lijkt mij.ZSR schreef:zij met een "stopcontact" aan de zijkant van de auto en de bewoners van betreffende straat.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Geen idee, dus je buren vragen er eentje aan? En dan zetten ze het bij jou voor de deur?
Of eigenlijk 
-
Robbert
- Donateur (6x)

Nou ja: het is een dubbele paal met twee plaatsen dus dat zou zomaar kunnen.
-
odin1899
- Donateur

dunnerudy schreef:Mag ik mijn diesel daar parkeren als ik de 220V blokverwarming inplug
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Effe pasje klonen en gaandunnerudy schreef:Mag ik mijn diesel daar parkeren als ik de 220V blokverwarming inplug
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Beetje flauw dit hoor. Men probeert hier uit het kip en het ei verhaal te komen: voor elektrische auto's moet je een netwerk van laadpalen hebben, voor een netwerk van laadpalen heb je elektrische auto's nodig, en dat vind iedereen, maar dan niet bij hem/haar voor de deur? En laten we wel wezen, vroeg of laat heeft iedereen ze nodig.
Ik moet toegeven dat de laadpaal op de eerste foto wat overdreven is uitgevoerd met al die borden, maar toch......
Ik moet toegeven dat de laadpaal op de eerste foto wat overdreven is uitgevoerd met al die borden, maar toch......
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
puntje van 'ergernis' wat ik de laatste dagen vaker tegenkom in het verkeer:
mensen die 's avonds met hun auto rijden en niet in de gaten hebben dat ze hun verlichting niet aan hebben en (dus) nog met hun dagrijverlichting rijden...
lekker verkeersveilig
mensen die 's avonds met hun auto rijden en niet in de gaten hebben dat ze hun verlichting niet aan hebben en (dus) nog met hun dagrijverlichting rijden...
lekker verkeersveilig
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Om nog maar te zwijgen van diezelfde categorie die dan ook nog eens rondom beslagen ramen hebben....
-
berta
- Donateur (2x)

Dus als ik het goed begrijp, staat in de toekomst om de 10-12 meter zo'n achterlijke paal.Thieuke schreef:, vroeg of laat heeft iedereen ze nodig.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Zo achterlijk is dat niet, die staan er in Zweden nu al (alleen met een ander doel - motorblokverwarming).