Mijn Belgische kameraad reed vooraan, afgeklokt op 62 km/u, boete 150 euris!!!! Zijde ge zot??? Een kind is er niet veilig, maar zo'n boete voor zo'n beetje te hard???
Moppersmurf

heb je al een strafblad dan?marky schreef:Niet echt, als je ze daarmee pakken, mag je naar de correctionele rechtbank, wat dus ook op je strafblad komt
Had je je gordel om?Manic schreef:Zag laatst nl zo'n ding flitsen toen ik deze tegemoet kwam en van de andere kant passeerde op dat moment geen verkeer. Wel vreemd overigens dat dat ding flitste, want ik reed strak 50 daar, op de cc, ik weet dat ze er staan en ik rijdt op dergelijke wegsituaties binnen de bebouwde kom eigenlijk nooit bewust te hard.
Hoi Manic,Manic schreef:Vraagje: Wellicht een algemeen bekend gegeven, maar flitspalen, registreren deze ook je snelheid als je deze van voren nadert? De paal staat dan dus in tegenovergestelde richting aan de andere zijde van de weg.
Zag laatst nl zo'n ding flitsen toen ik deze tegemoet kwam en van de andere kant passeerde op dat moment geen verkeer. Wel vreemd overigens dat dat ding flitste, want ik reed strak 50 daar, op de cc, ik weet dat ze er staan en ik rijdt op dergelijke wegsituaties binnen de bebouwde kom eigenlijk nooit bewust te hard.
Iemand een idee?
Gr,
Dennis