Retep schreef:Ik heb de eerste maanden met mijn 9-3SS heel veel problemen gehad: alle alarmlampen hebben gebrand tot en met deze van de airbags. Het was zo erg dat ik aan Behermann meldde dat ze hem mochten terug hebben en ik mijn centen...
Buiten een probleem met plooien in de zetels, is alles opgelost: een software update na zes maanden zorgde ervoor dat de wagen verder normaal presteerde.
De tweede 9-3 was een Hatch die prima was, behoudens een leder zitting die te snel versleet, doch werd vervangen. technisch geen problemen.
Ik kocht de wagen nieuw in 2011 en deze werd voorgesteld als een premium wagen. Wat het voor een deel ook is. Na één jaar zouden normaal toch al wat kinderziektes moeten zijn opgevallen en opgelost.
Ruimte zat, plezante reiswagen, maar verdikke de defecten schroeven de zorgen en de prijs op. En terecht blijft de vraag, wat is het volgende.
Ik snap de frustratie ook wel, echter wordt er vanuit Zweden natuurlijk niks meer ondersteund of gemodificeerd aan deze wagen.
Stoelverwarmingsproblemen heb ik 1x gehad op 10a12 auto's die we hebben verkocht.
Stuurslotmeldingen bijna allemaal maar met nieuwe software is dat probleem over.
René.