trionicsuites, project terminated
-
zweef
- Geregistreerd lid
trionicsuites, project terminated
Is het hier al bekend dat http://www.trionicsuites.com" onclick="window.open(this.href);return false; leeg is? N/A, Project Terminated!
-
odin1899
- Donateur

-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Re: trionicsuites, project terminated
Shit we zijn turbo loos geworden
!
-
inactief
- Geregistreerd lid
Na alles wat Dilemma gedaan heeft voor de Suites is het tijd voor de Suites om op eigen benen te staan. Dilemma had, zover ik het begrijp, even de buik vol van alle tijd en aandacht die de gebruikers vroegen. Hij gaat nu genieten van bergen extra vrije tijd zonder veeleisende gebruikers van de meest briljante tuning pakketten ooit!
Het stokje ligt er, er zijn al wat mensen die het overgepakt hebben, ook jij kan daaraan bijdragen via de diverse "nerd" kanalen.
Dilemma, ontzettend bedankt voor alle tijd en liefde die in de Suites zijn, je hebt het tuning wereldje positief veranderd en laten zien wat informatie delen voor mooie dingen kan opleveren!
Het stokje ligt er, er zijn al wat mensen die het overgepakt hebben, ook jij kan daaraan bijdragen via de diverse "nerd" kanalen.
Dilemma, ontzettend bedankt voor alle tijd en liefde die in de Suites zijn, je hebt het tuning wereldje positief veranderd en laten zien wat informatie delen voor mooie dingen kan opleveren!
-
ZSR
- Donateur (3x)

Ehh zei de gek. Wat betekend dit? (Voor de minder technisch onderlegde saab rijders)
Die suites gebruik je om?
En die zijn er nu niet meer?
Die suites gebruik je om?
En die zijn er nu niet meer?
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Dat zijn vooral speciaal door "nerds" verder ontwikkelde tuningprogramma's of andere electronische kunstjes die je je Saab kunt bijleren.
Was trouwens een open forum dus iedereen die er wat vanaf wist kon er zijn bijdragen leveren, maar Dilemma was min of meer de ueber nerd
Was trouwens een open forum dus iedereen die er wat vanaf wist kon er zijn bijdragen leveren, maar Dilemma was min of meer de ueber nerd
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Zonder de suites van dilemma ging mijn 9-5 een stuk minder hard, had ik een hele groep kennissen/vrienden niet leren kennen.
En waren er diverse tuners niet over de zijk
...
En waren er diverse tuners niet over de zijk
-
odin1899
- Donateur

De suites zijn geen open source toch? Of heeft Dilemma de broncode nu ook vrijgegeven?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ben benieuwd hoe lang eea nu nog gratis blijft....
-
KJF
- Geregistreerd lid
Als ik me niet vergis wordt de broncode meegeïnstalleerd in C:\Program Files\Dilemma\T5SuiteII\Sources dus de source was er al. Er kunnen hoogstens forks gemaakt worden en afhankelijk van de licentie van het origineel kan er een betaalde versie gemaakt worden of niet. Maar ik denk dat Dilemma daar het best wat over kan zeggen want hij is degene die de rechten heeft voor zover ik weet.odin1899 schreef:De suites zijn geen open source toch? Of heeft Dilemma de broncode nu ook vrijgegeven?
Voor Saabs maak het niet heel veel uit want er zullen helaas geen nieuwe modellen meer uitkomen. voor de andere suites is het mogelijk een probleem.</sarcasme on > "Professionele" tuners vinden het vast een goede zaak dat het project nu terminated is, kunnen ze de niet wetende automobilist weer makkelijk een paar 100 euries uit de zak kloppen voor op het tune to stage 1 knopje te drukken en flash to ecu te doen. </sarcasme off>
Zelf loop ik al een tijdje met de gedachte om de t5suite te porten naar een Linux versie, hetgeen helaas niet echt heel eenvoudig is zonder de look and feel behoorlijk te veranderen, maar goed wie niet waagt ..... Het idee is om een Pi te gebruiken als computer met een leuk display om het betaalbaar te houden.
KJF
-
evo
- Donateur (2x)

Zonder de Suites had ik nu waarschijnlijk een aantal vrienden, snelle SAAB's en een boel lol minder. En wellicht een boel vrije tijd meer
Master D. bedankt voor alles en meer!
De Suites leven gelukkig voort. Hopelijk krijgen we niet teveel wildgroei en kunnen we de dicipline opbrengen om verder kennis te delen en samen te werken.
Verder, *nix progje? Open Source? Dan houd ik me aanbevolen.
Heb d'r wel eens over gedacht om wat geld op te halen en het "gewoon" te laten maken... De basis ligt er... Sterker nog, eigenlijk ligt alles er, volgens mij zelfs incl. de drivers voor de usb CAN-BUS interface. En aangezien ik nooit zo'n M$ aanhanger/voorstander ben geweest... Is er alleen nooit van gekomen.
Master D. bedankt voor alles en meer!
De Suites leven gelukkig voort. Hopelijk krijgen we niet teveel wildgroei en kunnen we de dicipline opbrengen om verder kennis te delen en samen te werken.
Verder, *nix progje? Open Source? Dan houd ik me aanbevolen.
Heb d'r wel eens over gedacht om wat geld op te halen en het "gewoon" te laten maken... De basis ligt er... Sterker nog, eigenlijk ligt alles er, volgens mij zelfs incl. de drivers voor de usb CAN-BUS interface. En aangezien ik nooit zo'n M$ aanhanger/voorstander ben geweest... Is er alleen nooit van gekomen.