Kan een viggen een oranje interieur hebben?
-
RRW
- Geregistreerd lid
Kan een viggen een oranje interieur hebben?
Ik dacht ergens op dit forum gelezen te hebben dat bekleding van een viggen uitvoering alleen in grijs/blauw en grijs/rood was.
Is dit in dat kader wel origineel dan of vergis ik me?
Zie:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/saab ... ousPage=lr
Is er meer bekend op dit forum over deze auto? Kan via zoekfunctie niets vinden namelijk.
Rij zelf nu een 9-3 Tid en ben me aan het orienteren op een mooie benzine 9-3 OG
Vr groet,
Roel
Is dit in dat kader wel origineel dan of vergis ik me?
Zie:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/saab ... ousPage=lr
Is er meer bekend op dit forum over deze auto? Kan via zoekfunctie niets vinden namelijk.
Rij zelf nu een 9-3 Tid en ben me aan het orienteren op een mooie benzine 9-3 OG
Vr groet,
Roel
-
N207
- Donateur

Re: Kan een viggen een oranje interieur hebben?
Viggen interieurs zijn geleverd in zwart/blauw, zwart/oranje en (dacht ik) geheel zwart. De kleuren van het leer was in combinatie met de lakkleur. Zo heeft een lightning blue Viggen een zwart/blauw interieur en een zwarte Viggen een zwart/oranje interieur. Lijkt me dus origineel.
Overigens is deze Viggen pas op 5 april 2011 in Nederland geregistreerd en is het dus een importauto. Maar dat was met dit kenteken ook wel te verwachten.
Overigens is deze Viggen pas op 5 april 2011 in Nederland geregistreerd en is het dus een importauto. Maar dat was met dit kenteken ook wel te verwachten.
-
klaasj
- Donateur (8x)

ha ha. dan ga je dus meteen voor de meest ultieme saab. chapeau
ja er was ook oranje bekleding, dus origineel.
probeer wel even uit te zoeken waar deze auto weg komt.
mooi mooi mooi.
ha ha. dan ga je dus meteen voor de meest ultieme saab. chapeau
ja er was ook oranje bekleding, dus origineel.
probeer wel even uit te zoeken waar deze auto weg komt.
mooi mooi mooi.
-
RRW
- Geregistreerd lid
Haha, maar kan ook eentje eronder worden. Mooie aero is ook cool. Prijs is wel wat boven budget.
Zag ook bij rdw dat laatste Tenaamstelling nov 2012 is. Lijkt me dan dat hij sinds die tijd ook te koop staat bij saab apeldoorn? Zal eens bezoekje brengen.
In de tussentijd hoor ik graag als iemand meer info heeft.
Zag ook bij rdw dat laatste Tenaamstelling nov 2012 is. Lijkt me dan dat hij sinds die tijd ook te koop staat bij saab apeldoorn? Zal eens bezoekje brengen.
In de tussentijd hoor ik graag als iemand meer info heeft.
-
AR
- Donateur (2x)

Viggen interieur is:
Zwart/Zwart
Zwart/Blauw
Zwart/Oranje
allen met het Viggen embleem in de rug, de kleur van het interieur was volgens mij te kiezen.
Exterieur kleur:
Black, Lighting Blue, Silver Grey, Steel Grey, Monte Carlo Yellow, Laser Red (afhankelijk van het land)
Gr Arco
Zwart/Zwart
Zwart/Blauw
Zwart/Oranje
allen met het Viggen embleem in de rug, de kleur van het interieur was volgens mij te kiezen.
Exterieur kleur:
Black, Lighting Blue, Silver Grey, Steel Grey, Monte Carlo Yellow, Laser Red (afhankelijk van het land)
Gr Arco
-
millerman
- Donateur (3x)

Is dit niet weer dezelfde als die eerder bij een Renault-garage stond en daarvoor door Wallinga Eindhoven uit Frankrijk is geïmporteerd en na BS van een ander blok is voorzien?
-
arthurs
- Geregistreerd lid
Ik heb er zo een gehad in Carbio uitvoering... Ik vind het een heel speciale kleur... Ik was meteen verkocht... Helaas heb ik het ding moeten verkopen 
Zie ook:

OVerigens is dit ook wel een leuk plaatje:

ERRRRUG mooi!!!
Cheers,
Arthur
Zie ook:

OVerigens is dit ook wel een leuk plaatje:

ERRRRUG mooi!!!
Cheers,
Arthur
-
RRW
- Geregistreerd lid
In Cabrio ziet het er ook erg lekker uit. Wat een vet interieur! Kan me voorstellen dat je daar veel reactie op krijgt.
@ millerman: hoop niet dat je gelijk hebt..
@ millerman: hoop niet dat je gelijk hebt..
-
AR
- Donateur (2x)

@rww, waarom niet?
Als het goed gedaan is en er eerlijkheid over is zou ik er geen moeite mee hebben.
Arco
Als het goed gedaan is en er eerlijkheid over is zou ik er geen moeite mee hebben.
Arco
-
RRW
- Geregistreerd lid
@arco: wat betreft functioneren van de auto maakt het weinig uit denk ik. Het is meer ook de originaliteitswaarde om het zo maar te zeggen. Je hebt wel een punt hoor, maar veel kopers zullen het toch gebruiken in de toekomst om de waarde te drukken denk ik als je hem weer eens wil verkopen.
-
Beer191
- Geregistreerd lid
Hallo,
Het een wat late reactie, maar misschien is er nog iemand die dit leest.
De desbetreffende Viggen heb ik onlangs gekocht bij de Saab dealer in Lemmer. Erg fijne garage naar mijn mening.
Het enige wat wij over de geschiedenis weten is dat deze inderdaad in 2011 uit Frankrijk geïmporteerd is.
Ook lees ik hier iets over black sludge en een nieuwe motor.??
Misschien kan iemand mij helpen om wat meer over de geschiedenis van deze auto te weten te komen.
Het is een erg fijne auto en laat zich uitstekend rijden.
Gezien zijn leeftijd is hij ook erg goed bewaard gebleven en valt er op het interieur en exterieur erg weinig aan te merken.
Heb er nog wel even een origineel sportstuur in laten bouwen.
Groet,
Berend
Het een wat late reactie, maar misschien is er nog iemand die dit leest.
De desbetreffende Viggen heb ik onlangs gekocht bij de Saab dealer in Lemmer. Erg fijne garage naar mijn mening.
Het enige wat wij over de geschiedenis weten is dat deze inderdaad in 2011 uit Frankrijk geïmporteerd is.
Ook lees ik hier iets over black sludge en een nieuwe motor.??
Misschien kan iemand mij helpen om wat meer over de geschiedenis van deze auto te weten te komen.
Het is een erg fijne auto en laat zich uitstekend rijden.
Gezien zijn leeftijd is hij ook erg goed bewaard gebleven en valt er op het interieur en exterieur erg weinig aan te merken.
Heb er nog wel even een origineel sportstuur in laten bouwen.
Groet,
Berend
-
Orphy
- Donateur (5x)

Mooie wagen ! Wat voor stuur zat erin dan?
-
Beer191
- Geregistreerd lid
Er zat een standaard 9-3 stuurtje in.