Ruim 8 jaar bracht mijn trouwe maatje me overal waar ik zijn moest. Ik was er dan ook bloedzuinig op.Maar dit komt nooit meer goed. Hier ben ik goed ziek van, vooral omdat ik er niets aan kon doen.
Het gebeurde op de A28 van Utrecht naar Amersfoort net na de oprit bij het UMC. Hier zijn ze al jaren aan het klooien en afgelopen donderdag reed ik hier 's-avonds met nat weer en donker. Verlichting is er ook niet. Ik was al verbaasd dat er nu ineens 3 rijstroken waren en ging keurig rechts rijden. Tot dit punt. Ook als je slechts 90 km/u rijd is het stukje om naar links te komen zeer kort. Maar daar reden ook auto's. Toen ik dan naar links kon moest ik zeer snel naar links sturen waarop de wagen zijn kont omgooide. Vanaf dat moment was ik hem geheel kwijt. Hij was niet meer te sturen. linksom, rechtsom en toen linksom frontaal in de vangrail.
Vanmiddag (zaterdag) heb ik deze foto's gemaakt en in enkelen minuten zagen we diverse narrow escapes zoals hieronder. Volgens mij een onverantwoorde situatie.

Maar goed: mijn auto is naar zijn moer. En vind nog maar eens zo'n 9.3 in zo'n perfecte staat en dan op LPG3? Want ik wil toch weer een Saab, want mag toch blij zijn dan ik dit zelf nog zit te typen.
MET DANK AAN DE WEGBEHEERDER