3" Downpipe Inkoopactie??

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Nico77
Geregistreerd lid

3" Downpipe Inkoopactie??

Bericht door Nico77 » di 30 okt, 2012 20:56

Hallo allemaal,

Eindelijk begint mijn kat de geest te geven! haha :lol:
Een goede reden dus om tot en met de kat te gaan vervangen. Dit moet dan een 3" downpipe met sportcat worden!
mijn LPT'tje is al getuned naar 225PK en dat is dit wel een goede volgende stap leek mij zo.

Het aanbod is redelijk divers ben ik wel achter gekomen en daarnaast moet ik een beetje op de prijs letten.
Nu kam ik bij J&D een complete set tegen, maar volgens mij is hier dan niet duidelijk wie hem gemaakt heeft...
Dus heeft er iemand ervaring met onderstaande Downpipe met sportcat of met het bedrijf?
http://www.jendvandenbosch.nl/index.php ... t7-motoren

Ik hoor het graag als er meningen of ervaringen zijn?!

Injectie
Moderator

Re: 3" Downpipe van J&D?

Bericht door Injectie » di 30 okt, 2012 22:52

Ik kan je uit eerste hand vertellen dat dit downpipes van BSR zijn....

AR
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door AR » di 30 okt, 2012 23:10

Ik heb er een onder mijn 9-3OG, gewoon goed product. Geen op of aanmerkingen. Voordeel is dat er veel aansluitingen voor sensoren aanwezig zijn en (vind ik) dat het flexibele stuk niet in de downpipe zelf zit.

Gr Arco

jeroengsi
Geregistreerd lid

Bericht door jeroengsi » di 30 okt, 2012 23:52

ik vorige week zo een onder een 9-3 gezet en past allemaal goed en is van bsr ja
goede aan koop kan ik zegen
groeten Jeroen

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 31 okt, 2012 7:04

ex btw en dat zit je op het niveau van Jelmer uit Dirkshorn.
ik weet niet waar je woont nico maar die Jelmer maakt custom en ter plekke eronder! voor hetzelfde geld.
(na 1 jaar nog geen spoortje roest: dus goede rvs)

maar het is een stuk goedkoper als een tijdje geleden bij j en d.

Nico77
Geregistreerd lid

Bericht door Nico77 » wo 31 okt, 2012 14:26

[]

Ik woon in Wijchen, bij Nijmegen, dus dat is wel een eind weg, maar op zich hoeft dat het probleem niet te zijn.

Ik ken hem verder niet. Levert hij ook garantie en is hij betrouwbaar?

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » wo 31 okt, 2012 15:17

Ik zit erg te twijfelen om met mijn Classic langs te rijden bij hem (Ik woon in Malden ;) ) voor een volledige 3" naar 2.5" uitlaat met Simons dubbelloops eindstuk.

Moet alleen nog even een zakje centen hebben en een dag om er heen te gaan. Dat eerste is het lastigst! :lol:

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 31 okt, 2012 18:06

Jelmer levert garantie -uiteraard- en ik vond hem zeer betrouwbaar en goed.
het tig- laswerk is van een erg hoog niveau net als de materialen waarmee hij werkt.

een aantal forummers hier waren ondertussen klant bij hem: en heb nog geen neg. berichten gelezen hier.
suc6 met kiezen
wel veel lol straks met die DP!

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » wo 31 okt, 2012 20:32

die van bsr zal vast een mooi ding zijn!
die downpipe van rein is echt een klasse apart zo netjes gemaakt dat is gewoon een stuk vakmanschap!

Sebusta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

3" Downpipe van J&D?

Bericht door Sebusta » wo 31 okt, 2012 20:55

Ben zelf ook al een tijdje aan het oriënteren voor een 3 inch downpipe. Vind het alsnog een behoorlijke smak geld.
Misschien dat iemand en inkoopactie kan organiseren. Kunnen we het met een beetje korting het bij Jelmer doen:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nico77
Geregistreerd lid

Re: 3

Bericht door Nico77 » wo 31 okt, 2012 21:01

Sebusta schreef:Ben zelf ook al een tijdje aan het oriënteren voor een 3 inch downpipe. Vind het alsnog een behoorlijke smak geld.
Misschien dat iemand en inkoopactie kan organiseren. Kunnen we het met een beetje korting het bij Jelmer doen:)

Ik zal de beste man wel even een mailtje sturen met de vraag voor een offerte voor 1, 5 en 10 stuks.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » wo 31 okt, 2012 21:07

Sebusta schreef:Ben zelf ook al een tijdje aan het oriënteren voor een 3 inch downpipe. Vind het alsnog een behoorlijke smak geld.
als ik het goed lees wil je wel, maar kun je niet en moet iemand anders iets regelen bij iemand die al custum made geweldig werk levert en dat al voor 20% lagere prijs en het er ook nog gelijk onder zet :-S+

edit, zie dat iemand jou punt 3 al heeft opgepakt :shock:

Nico77
Geregistreerd lid

Bericht door Nico77 » wo 31 okt, 2012 21:16

turbopilot schreef:
als ik het goed lees wil je wel, maar kun je niet en moet iemand anders iets regelen bij iemand die al custum made geweldig werk levert en dat al voor 20% lagere prijs en het er ook nog gelijk onder zet :-S+

Ik ga het gewoon even vragen, wie weet scheelt het iets.
Ik ga het wel vragen zonder montage.
Als het van de grond komt kunnen we wellicht beter een 'sleutel-dagje' organiseren. :lol:

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 31 okt, 2012 21:21

idd vragen kan geen kwaad.
Jelmer gebruikt de auto als mal zodat hij zeker weet dat alles past en de flow op zijn best is.
hij gaat als een loodgieter te werk en dat is anders dan met een mal op de werkbank.
we gaan het horen van jullie

in lelystad kun je de dp op mijn 900ng komen bekijken mocht je dat willen.
groet
Rein

Sebusta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

3" Downpipe van J&D?

Bericht door Sebusta » do 01 nov, 2012 11:33

turbopilot schreef:

Ik heb er zelf niet de tijd voor om het te regelen. Kijk af en toe wel wat rond en zie meerdere discussies voorbij komen over een downpipe.
Zelf vind ik het een behoorlijk bedrag. Maar nu jij idd zegt inclusief montage valt het wel weer in perspectief. Die van J&D zit dat dan weer niet bij.
Van Jelmer's downpipe heb ik goede verhalen gelezen. Het is te begrijpen dat hij het niet voor 20% minder gaat doen. Maar een kleine korting erop is toch mooi meegenomen.

@ReinRoel misschien kunnen we wel een keer ergens meeten in lelystad. Ben BartusKN ook al we keertje tegen gekomen. Volgens mij zijn er wel meer forummers uit lelystad.
Ben met het SSC vanuit lelystad met iig nog twee andere naar Muiden gereden.

Plaats reactie