Snelheid
-
JelmerB
- Geregistreerd lid
Re: Snelheid
Met mijn toenmalige 9000 op Oberhausen Straight, 225 gereden.
Met mijn huidige 9-3 230 op de klok, tussen Sneek en Joure.
-
9000fan
- Geregistreerd lid
Oei oei Jelmer !!!!!JelmerB schreef:Met mijn toenmalige 9000 op Oberhausen Straight, 225 gereden.
Als oom Agent je nou maar niet heeft gespot !
-
John
- Geregistreerd lid
Het is OF een hele oude 911 OF ik durf de stelling wel aan dat die niet zijn best deed....Cpp schreef:Porsche 911 achter ons die ons niet kon bijhouden. Zo hoort het!
-
John
- Geregistreerd lid
[]welke saab wel dan? Ga je met 265 pk niet redden (of was het een andere), tenzij bergaf (maar dan haalt bijna iedere 911 het ook). Voor 290 km/u heb je in een 911 ongeveer 340 pk nodig en daarvan is de stroomlijn veel beter dan een Saab
Reden: Quote verwijderd
-
AlexJ
- Donateur

Zoals Cpp hier aangeeft, reden ze op de GPS 290. Zal inderdaad een dik getunede Saab zijn met waarschijnlijk rond de 400pk op e85. Gewoon een gokje!Cpp schreef:Vorige week zondag 290+ (gps) op de Autobahn in de Saab 9-5 van Powertje. Ging lekker![]()
Voor de volledigheid Powertje reed en ik zat er naast. We hadden ook nog een slaper op de achterbank en een Porsche 911 achter ons die ons niet kon bijhouden. Zo hoort het!
-
John
- Geregistreerd lid
ah sorry ja niet goed gelezenAlexJ schreef:Zoals Cpp hier aangeeft, reden ze op de GPS 290. Zal inderdaad een dik getunede Saab zijn met waarschijnlijk rond de 400pk op e85. Gewoon een gokje!
Ik hoop dat er dan wel getunede remmen op zitten en banden categorie Z
-
Wasman
- Geregistreerd lid
Zal wel snor zitten denk ik, betreffende 9-5 is op het uiterlijk na niet meer standaard. Ik gok op een big brake kit uit eigen huis en dikke potenzas eronder met de hoogste loadindex op ZR in Y codering 
-
AlexJ
- Donateur

Neemt niet weg dat ik bij de gedachte alleen al zweethandjes krijg