Het fijne is dat bij normaal rijden het geluid prima is en bij flink doortrekken een heerlijk gebrul zich openbaart!
een Ferrita of...?
-
Fokko1
- Donateur

Re: een Ferrita of...?
Afgelopen zaterdag heeft Tholen de Ferrita gemonteerd - wat een geweldige sound!!
Het fijne is dat bij normaal rijden het geluid prima is en bij flink doortrekken een heerlijk gebrul zich openbaart!
-
inactief
- Geregistreerd lid
Met enorm veel plezier achter je aangereden, wat een lekkere sound.
Als mijn deze week gesneuvelde Viggen koppeling (450 Nm zou die moeten kunnen hebben) vervangen is gaan we eens een wetenschappelijk experimentje doen samen!
Als mijn deze week gesneuvelde Viggen koppeling (450 Nm zou die moeten kunnen hebben) vervangen is gaan we eens een wetenschappelijk experimentje doen samen!
-
Fokko1
- Donateur

Hopen dat de wetenschap mijn beleving niet onderuit haalt... 
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

zier er bruut uit, zo'n twin pipe ferrita, zag ik gisteren
Het geluid is precies wat mij ook aantrok, je hoort niets aparts bij normaal rijden maar als je ff...... klinkt het super
grt Sabriolet
Het geluid is precies wat mij ook aantrok, je hoort niets aparts bij normaal rijden maar als je ff...... klinkt het super
grt Sabriolet
-
Fokko1
- Donateur

Oh grappig - had niet in de gaten dat jij het was gisteren...excuses! 
ps ik vroeg mij gisteren ook al af wat voor uitlaat onder die van jou zat, want die had ook een mooi opvallend geluid - alles valt nu op z'n plek bij mij...
ps ik vroeg mij gisteren ook al af wat voor uitlaat onder die van jou zat, want die had ook een mooi opvallend geluid - alles valt nu op z'n plek bij mij...
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Haha
Ik had het ook niet direct door hoor.
We stonden met een paar mensen bij jouw auto en toe zei ik dat dat mogelijk de caab uit het ferritatopic was, maar daar dachten anderen anders over.
Jammer dat ik je niet gesproken heb, dat doen we de volgende keer over.
Komend weekend Nurnburgring?
Grt
sabriolet
Ik had het ook niet direct door hoor.
We stonden met een paar mensen bij jouw auto en toe zei ik dat dat mogelijk de caab uit het ferritatopic was, maar daar dachten anderen anders over.
Jammer dat ik je niet gesproken heb, dat doen we de volgende keer over.
Grt
sabriolet
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Ga je ook die kant op sabriolet?
Dan zit ook jij heel het weekend met mij opgescheept
.
Kun je tenminste SAAB's horen die 100 db maken
..
Welke dag kom je?
Dan zit ook jij heel het weekend met mij opgescheept
Kun je tenminste SAAB's horen die 100 db maken
Welke dag kom je?
-
Fokko1
- Donateur

Dat zal niet gaan het komend weekend. Ik denk sowieso dat ik niet snel met mijn auto de baan op zou gaan - te bang dat ik met mijn trots ergens in een vangrail beland ofzoSabriolet schreef:
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Ik ga ook alleen maar kijken, buurten en eten.
ik kan best hard maar dan wel rechtdoor
met een caab niet aan te bevelen al die bochtjes met die snelle jongens om je heen daar.
Het plan is tot nu toe zaterdagmiddag heen en 's avonds terug met als alternatief zondagmorgen heen en 's middags terug.
grtz
Sabriolet
ik kan best hard maar dan wel rechtdoor
met een caab niet aan te bevelen al die bochtjes met die snelle jongens om je heen daar.
Het plan is tot nu toe zaterdagmiddag heen en 's avonds terug met als alternatief zondagmorgen heen en 's middags terug.
grtz
Sabriolet
-
Fokko1
- Donateur

Het komende weekend moet ik mij melden op Schiphol, dus zal voor mij niet gaan. Misschien is het leuk om een keer met een aantal Saabs die kant op te gaan: auto's kijken, bradwurst eten en biertje pakken. 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Verzin je eigen idee is
... Wij gaan lekker dit weekend al
.