Oké vooruit

.
Het begon eigenlijk vrijdag avond, ik moest weer is een paar biertjes drinken in de stad. Veelste laat thuis natuurlijk maarja volgende ochtend moest ik om 10 uur bij G-ice zijn.
De ochtend zelf mijn auto sleutels kwijt dus die zoeken met een hoop stress, snel de auto in en weg. Oownee portomenee vergeten, weer terug naar binnen en we konden weer opweg

.
En de vergeetachtigheid zou nog heel de dag in de weg zitten.
Eenmaal met Gijs onderweg naar Lelystad gingen we nog even ontbijten bij de mac, umm waar is mijn portomenee? Shit! Die ligt nog in de auto

.
Na een ritje te hebben gezwaaid naar anderen Saab's aangekomen in Lelystad moesten we ons aanmelden. Toen moesten we ons inschrijven, ook je rijbewijs nummer moest je invullen. Handig dit zit in mijn portomonee

. De mensen daar waren erg vriendelijke en gemoedelijk dus voor deze keer was het ok. lucky me

.
Nadat iedereen een rondje had gereden moest ik... Helm op, bestuurders nummer op de ruit en gaan. Eerste rondje lekker rustig aan gedaan, baantje en de auto beetje verkennen. Tijd? 1 minuut 23.
Meteen door voor een 2e rondje. Deze keer wat sneller proberen te starten. Rondje ging al wat vlotter, tijd was 1 minuut 2.
rondje 3, dat zig zag moest wel wat sneller kunnen dus gingen we dat nu maar is proberen. met een tijd van 0 minuut 59,50
Bij het 4e rondje gingen we maar is wat later proberen te remmen want die gebruikte ik te weinig naar mijn zin. Dat ging bij de laatste bocht niet helemaal goed waardoor ik veel snelheid verloor en ik niet meer naar de eind tijd heb gekeken....
Rondje 5. Die enen bocht moeten we toch wel wat sneller kunnen nemen. Lekker laat op de rem, oowjeej dat gaat niet goed en schoven we zo rechtdoor met 4 geblokkeerden wielen de pylonen in

.
Maarten was de enigen die dat (gelukkig) zag. En ik denk dat hij er best om heeft moeten lachen

. Gelukkig nergens schaden gereden behalve een pylon met hoofdpijn.
Het laatste en 6e rondje toch maar wat rustiger op de rem bij die bocht

. Resultaat van was 57,52 sec.
Best oké voor z'n prutser

.
Dit was eerste keer voor me dat ik iets op een circuit deed, en vond het erg gaaf! En ook goed voor je stuur mans kunst, je brengt je in situaties die je op de weg (bijna) niet tegen komt. En dat is leuk

.
Vond het leuk om met jullie 9-3 een keer een rondje te mogen crossen! Thnx.