Ha Dax,
Dank voor je complimenten over de site.
En die kentekens, ja zelf vind ik ook de echte kentekens intact een stuk leuker om te zien. Maar helaas schijnt het wel eens voor te komen dat lieden die het niet zo nauw nemen, van internet een kenteken van een bepaald type en kleur auto overnemen op illegaal gemaakte platen en daar dan vrolijk mee gaan rondrijden.
Geen idee hoe groot dat risico is, maar omdat wij van allerlei particulieren hun info opvragen en sommigen dit alleen willen leveren als het anoniem op de site komt, doen we het maar zo.
Overigens heb ik achter de schermen wel een excelsheet met de complete kentekens (en soms ook chassisnummers) maar die houd ik bewust achter de schermen om bovenstaande reden.
Een terechte vraag van je en ik hoop dat je iets kunt met het antwoord.
Leuk dat je zelf ook een 90 hebt gehad. Dat kenteken hadden we nog niet. De kleur zal wel Malachite-groen zijn geweest, echt prachtig op een 90 en er zijn er maar een handjevol van in NL in die kleur.
Op de site
http://publiek.vwe.nl/ kun je kentekens invoeren en soms vind je daar meer info dan bij de rdw, omdat ze bij vwe ook auto's tonen die er niet meer zijn (de rdw zegt dan alleen maar "niet bekend" zonder verdere info).
Helaas zegt vwe dat jouw 90 in 2008 zijn laatste APK vervaldatum en zijn laatste tenaamstelling heeft gehad, en dat hij nu gedemonteerd is. In de praktijk zou hij nog bij iemand onder een afdakje kunnen staan, omdat diegene het demonteren heeft uitgesteld. Maar officieel is hij er in ieder geval niet meer.
Heb je wellicht nog wat info over deze auto voor het register? Foto's zijn zeer welkom, en daarnaast info over km-stand, accesoires, chassisnummer e.d.
Ik stuur je wel een pb met mijn privemailadres, dan kan het daar naar toe.