Waar is de SJ-45-HN gebleven?

1985-1987
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Waar is de SJ-45-HN gebleven?

Bericht door esalet » wo 18 jan, 2012 21:46

Via http://www.saab-90.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kwam de volgende vraag binnen.

Navraag bij de organisatoren van de Koffieklets en bij de SCN leverde niets op, Rikkie blijft de grote onbekende. 8)

Wie weet meer? Kunnen we weer een ex-90 rijder over info van zijn oude beestje voorzien!

"ben op zoek naar mijn oude Saab 90, kenteken SJ-45-HN.
Zou destijds +/- 4 jaar geleden bij Rikkie van de koffieklets terecht zijn gekomen. Maar ik ken hem niet. Auto was zeer netjes maar moet aan draagbalk gelast worden. Altijd in onderhoud bij van Aalderen geweest. Auto is waarschijnlijk niet meer gekeurd maar hoop dat ie nog ergens staat. Hebt u meer info of kunt u me in contact brengen met "Rikkie"?
bij voorbaat dank,"

vanderzanden
Geregistreerd lid

Re: Waar is de SJ-45-HN gebleven?

Bericht door vanderzanden » do 19 jan, 2012 10:27

Zie VWE voertuiginformatie: "Status kenteken: Gedemonteerd"

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 19 jan, 2012 11:25

Dank je, maar desondanks schijnt de ex-eigenaar toch nog hoop te hebben dat het ding nog ergens staat.

Zou theoretisch kunnen (onder een afdakje gezet, afgemeld als gedemonteerd, is alleen nog niet gebeurd).

Kleine kans en zelfs als dat zo is, dan heb je een kentekenprobleem als je er weer mee zou willen gaan rijden.

Geen idee of de ex-eigenaar dat wil overigens, volgens mij wil hij vooral weten wat er met zijn ex-90 gebeurd is.

Misschien kan de mystery-"Rikkie van de Koffieklets" nog licht op de zaak werpen, ik wacht af of hij (zij?) nog reageert en anders sluit ik dit boek............

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 19 jan, 2012 11:50

Zou een foto niet meer resultaat kunnen opleveren?

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 19 jan, 2012 12:01

Dank voor de tip, heb de foto opgevraagd bij de ex-eigenaar. (sowieso leuk om te hebben!).

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » do 19 jan, 2012 12:42

Ik zou niet teveel hoop houden:

Afbeelding

Dax
Geregistreerd lid

Bericht door Dax » wo 25 jan, 2012 23:10

[]

Waar is dit soort info vandaan te halen?

Je kan bij de rdw wel een verzoek indienen wat zij vervolgens na screening naar de betreffende kentekenhouder doorsturen. Vervolgens is het aan deze persoon om te antwoorden middels n.a.w. gegevens.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » do 26 jan, 2012 0:01

http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Al ... ken=sj45hn" onclick="window.open(this.href);return false;

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » di 31 jan, 2012 15:51

Bedankt meedenkers en tipgevers.
Echter, de gene voor wie ik dit speurwerk doe (wiens ex-90 het is) reageert niet meer op mijn mails voor nadere info :roll: , dus ik denk dat ik dit maar ga laten rusten.

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » di 31 jan, 2012 19:09

Aangezien Esalet het topic even laat rusten mag ik best even wat :offtopic: vragen neem ik aan.
Ook ik was niet bekend met deze site. Daarop vind ik inderdaad wel info maar hoe kom je dan bij een lijstje met daarop datum deel 1a, 1b en status en zo? Die kan ik niet vinden.
Tweede vraag: wat zeggen de data bij deel 1b over de auto?

hightower
Geregistreerd lid

Bericht door hightower » di 31 jan, 2012 22:27

Dames & Heren, Rikkie van de koffieklets meldt zich ??? euh het is Rudi wie ook ieder jaar trouw naar de georganiseerde koffieklets in Markelo komt.
De leisteenblauwe Saab 90 met het genoemde kenteken heb ik inderdaad plm 4 jaar geleden bij van Aalderen in Lochem heb weggehaald
Deze in best wel goede staat verkeerde auto heb ik enkele jaren geleden gedemonteerd, omdat ik diverse delen in de zelfde kleurstelling voor m'n 99 nodig had
moest hij er toch maar aangelofen.
Achter af gezien eigenlijk best wel jammer maar ja toen ander prioriteiten.
Enkele delen van de 90 heb ik nog in de opslag staan maar het merendeel heeft het met een enkele reis oudijzerboer moeten ondergaan.

Groet Rudi.

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » di 31 jan, 2012 23:00

Ah, het was u.... :wink:

mr-toet-toet
Geregistreerd lid

Bericht door mr-toet-toet » wo 01 feb, 2012 1:18

mistery solved :D

toch zonde dat hij gedemonteerd is
maar wel leuk dat we nu antwoord hebben

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 01 feb, 2012 11:13

Hey Rudi,

Dank voor je reactie, ik zal de oud-eigenaar op de hoogte stellen!

(en mocht je nog een leisteenblauwe linkerdeur hebben dan weet ik iemand die er één zoekt).

Oja, heb je wellicht nog een fotootje van de leisteenblauwe? (en km-stand, chassisnummer e.d.?)

Leuk voor het register.
Ik stuur je mijn mailadres wel even per pb.

hightower
Geregistreerd lid

Bericht door hightower » wo 01 feb, 2012 23:13

Hey Esalet,

Ik heb vast en zeker nog wel iets liggen , ik zal het aankomend weekend even opsnorren dan stuur ik jou wel toe.
De linker deur heb ik toen ook van de 90 gebruikt voor vervanging van de 99 deur wie ik nog heb liggen. De kwaliteit daarvan is echter wat minder.
Trouwens ik heb de leistenen blauwe 99 (waar de diverse delen van de 90 op zitten gemonteerd) 3 jaar geleden aan forum lid Swedespeed verkocht.

Groet Rudi

Plaats reactie