Crisis slaat ook toe bij VW
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: Crisis slaat ook toe bij VW
Of je nou kort mauwt of lang, het blijft een polo!
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Dat is dan wel "sloeg" toe, want het is nu 2012
Denk dat de Polo en Golf het nu juist wat beter gaan doen nu de Belgen wat meer belasting moeten gaan betalen voor hun leaseauto.
In Belgie worden nog wel meer fiscale voordelen/constructie geschrapt want ze moeten zich nu netjes aan de EU-begrotingsregels gaan houden en dat is wat moeilijk voor een land dat wel erg veel politieke ambtsdragers heeft voor zo'n klein land.
Denk dat de Polo en Golf het nu juist wat beter gaan doen nu de Belgen wat meer belasting moeten gaan betalen voor hun leaseauto.
In Belgie worden nog wel meer fiscale voordelen/constructie geschrapt want ze moeten zich nu netjes aan de EU-begrotingsregels gaan houden en dat is wat moeilijk voor een land dat wel erg veel politieke ambtsdragers heeft voor zo'n klein land.
-
EnnioR
- Geregistreerd lid
@ Carlsson
Inderdaad..... zwijg me maar van het politiek beleid momenteel in België. Is letterlijk om bij te blijten! Schaam me momenteel om Belg te zijn. ( uitval van parlementslid VLD naar NL)
Inschrijving en taxen van wagens gaan heel sterk omhoog.... En het is de middenklasse en de armere Belgische bevolking die daar de grote dupe van is.
Om maar te zwijgen van de bedrijven met groot leasewagen park....
Inderdaad..... zwijg me maar van het politiek beleid momenteel in België. Is letterlijk om bij te blijten! Schaam me momenteel om Belg te zijn. ( uitval van parlementslid VLD naar NL)
Inschrijving en taxen van wagens gaan heel sterk omhoog.... En het is de middenklasse en de armere Belgische bevolking die daar de grote dupe van is.
Om maar te zwijgen van de bedrijven met groot leasewagen park....
-
Funky Dude
- In memoriam †
Eerst wordt de indruk gewekt dat er auto's worden weggegeven om in een PS-je duidelijk te maken dat het om een kledingstuk gaat? Zo ga je toch niet met je personeel om?
En een shirtje als oprotpremie? Wat een feest!
En een shirtje als oprotpremie? Wat een feest!
-
EnnioR
- Geregistreerd lid
@ Funky dude
Ik vermoed dat het een om een (flauw) grapje gaat vanuit de personeelsdienst....
Ik vermoed dat het een om een (flauw) grapje gaat vanuit de personeelsdienst....
-
Funky Dude
- In memoriam †
Lekker clubje...
(De topictitel deed anders vermoeden)
(De topictitel deed anders vermoeden)
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Een Polo met korte mouwen dat heet nu een Up 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Inderdaad verkeerd....
Ik hoop dat dat shirt beter is dan hun spelling.
Ik hoop dat dat shirt beter is dan hun spelling.
-
EnnioR
- Geregistreerd lid
denk niet dat het met spelling te maken heeft...... Hier in België noemen we dat nu eenmaal een"polo"
in de volksmond.....
in de volksmond.....
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
In NL is het ook 'polo shirt' en is de 'stam plus t' regel soms ook te moeilijk...
-
EnnioR
- Geregistreerd lid
Ik wist niet dat men op het saab forum (van elkaar) zo gevoelig was voor spelfouten.....
Ik zal moeten opletten in de nabije toekomst dan....
Ik zal moeten opletten in de nabije toekomst dan....
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Wel in een brief van 'de directie' van VW..