Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
sb90
Geregistreerd lid

Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Bericht door sb90 » zo 15 jan, 2012 22:18

Stephan93 schreef:Geweldige dag gehad 130 km gereden uit België om erbij te zijn vandaag,de dag kon niet stuk,mooie wagens,super organisatie.

tot toen er bij het terug naar huis gaan iemand zijn rempedaal niet wist staan en achter in mij is gereden.
wow... dat is ECHT zuur... Alleen materiele schade hoop ik..?

popov
Geregistreerd lid

Bericht door popov » zo 15 jan, 2012 22:19

Gadver balen zeg op zo een mooie dag :cry:
Hoop dat je/jullie niks hebben

pistolp71
Geregistreerd lid

Bericht door pistolp71 » zo 15 jan, 2012 22:19

Wat een TOPDAG!!! Bedankt! En we zullen het nooit, nooit, nooit meer vergeten! :lol:

Heren en dames, serieus bedankt! Geweldig! En mede Saabliefhebbers, ook bedankt voor de gezelligheid!

blafwoef
Geregistreerd lid

Bericht door blafwoef » zo 15 jan, 2012 22:21

Stephan93 schreef:Geweldige dag gehad 130 km gereden uit België om erbij te zijn vandaag,de dag kon niet stuk,mooie wagens,super organisatie.

tot toen er bij het terug naar huis gaan iemand zijn rempedaal niet wist staan en achter in mij is gereden.
Damn, dan krijgt een leuke dag toch ng een vervelend einde. Veel schade?

scandi
Donateur
Donateur

Bericht door scandi » zo 15 jan, 2012 22:23

Organisatie bedankt !!!
Het was een fantastische SAAB dag.

Nog wat foto's http://www.flickr.com/photos/74407683@N07/

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » zo 15 jan, 2012 22:26

Hallo,

Vooropgesteld dat ik ernstig Saab enthousiast ben vraag ik mij een beetje af wat het nut is van deze actie, afgezien dat iedereen een leuke dag heeft gehad en om met Smeets te spreken: WE hebben het nieuws gehaald.
Ik kan mij niet voorstellen dat het ook maar enig effect heeft op het mogelijk voortbestaan van het merk Saab, daar zijn andere acties voor nodig.
Nogmaals ik ben absoluut niet negatief en vermoedelijk mis ik de essentie van deze actie.

Groet Rolf (hij wil ook weer eens in het nieuws)

Stephan93
Geregistreerd lid

Bericht door Stephan93 » zo 15 jan, 2012 22:27

blafwoef schreef:

Damn, dan krijgt een leuke dag toch ng een vervelend einde. Veel schade?

het valt wel mee,alleen natuurlijk zonde,had hem gisteren nog mooi staan opblinken en was er van versteld hoe mooi hij was :shock: ,en nu is er een nummerplaat van een ford opgedrukt,samen met bijbehorende krassen.

vooral lakschade,en een beetje nekpîjn,maar ik denk niet dat er een nieuwe achterbumper op moet.

al bij al toch nog een superdag gehad,gewoon door het effect dat al die saabs op me hebben gehad.

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » zo 15 jan, 2012 22:35

scandi schreef:Organisatie bedankt !!!
Het was een fantastische SAAB dag.

Nog wat foto's http://www.flickr.com/photos/74407683@N07/

Mooie foto's alleen jammer dat ik ze niet kan kopieren en plakken in mij album

scandi
Donateur
Donateur

Bericht door scandi » zo 15 jan, 2012 22:44

Nog wat foto's http://www.flickr.com/photos/74407683@N07/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mooie foto's alleen jammer dat ik ze niet kan kopieren en plakken in mij album
Geef maar even een PB welke je wilt hebben. Dan mail ik ze in groot formaat.

TIPO4
Geregistreerd lid

Bericht door TIPO4 » zo 15 jan, 2012 22:45

Mooie dag gehad, ondanks de eigenlijk mindere aanleiding.

Dikke pluim aan de organisatie maar ook aan ons allemaal. Of zo'n actie nut heeft of niet doet er niet toe, wel hebben we bewezen dat de autofabrikant SAAB wellicht failliet is maar dat het merk springlevend is. Als we vol blijven houden ons automobiel erfgoed te koesteren dan verdwijnt er niets wat niet hoort te verdwijnen, ook al doet een enkele Ford automobilist daartoe dan nog wel een laffe poging :wink: Sterkte Stephan!

johanbentinck
Geregistreerd lid

Bericht door johanbentinck » zo 15 jan, 2012 22:46

Organisatie, vrijwilligers, mede-deelnemers: :applause:

Ik heb een fantastische dag gehad, vooral dat geluid van die tweetaktjes (nee jongens en meisjes van de NOS, geen drietakt ...): fantastisch. Ook nog een Haynes kunnen scoren :idea:

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » zo 15 jan, 2012 22:50

Hiero viewtopic.php?f=112&t=110791&p=1222385#p1222385" onclick="window.open(this.href);return false;

Stephan93
Geregistreerd lid

Bericht door Stephan93 » zo 15 jan, 2012 22:52

TIPO4 schreef:Mooie dag gehad, ondanks de eigenlijk mindere aanleiding.

Dikke pluim aan de organisatie maar ook aan ons allemaal. Of zo'n actie nut heeft of niet doet er niet toe, wel hebben we bewezen dat de autofabrikant SAAB wellicht failliet is maar dat het merk springlevend is. Als we vol blijven houden ons automobiel erfgoed te koesteren dan verdwijnt er niets wat niet hoort te verdwijnen, ook al doet een enkele Ford automobilist daartoe dan nog wel een laffe poging :wink: Sterkte Stephan!

haha,geen nood de saab met zijn 5sterren op de botsproef heeft mij goed beschermd en er zelf niet veel aan overgehouden,toch hem zo vlug mogelijk weer piekfijn in orde krijgen.
bedankt voor de bemoedigende woorden :D

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 15 jan, 2012 22:56

Sapphire schreef:Ongelofelijk al die Saabs bij elkaar, bijna 1 op de 4 van alle Saabs in Nederland! [...]
Hmm.. daar maak je toch een rekenfout Lennard. Er zijn een kleine 58.000 Saab's in Nederland, dus eerder 1 op de 40 (nog minder na aftrek van alle plezante zuiderburen die stonden ingeschreven). Maar da's nog steeds een indrukwekkend bereik onder Saabrijdend Nederland, waar menig marketeer van elk ander volumemerk alleen van kan dromen..

Ton77
Geregistreerd lid

Bericht door Ton77 » zo 15 jan, 2012 23:09

mensen...

allereerst wat een geweldige dag!!!
net terug uit katwijk (niet rechtstreeks maar eerst ff op cafe geweest :wink: )
wat een mooie wagens bij elkander en een hoop mensen met de zelfde voorliefde voor een fantastisch automerk

doch een klein punt van kritiek (azijnpis modus aan) op de showcase miste ik een red arrow en een 9-3 turbo X (azijnpis modus uit)

verder alleen maar hulde aan de organisatie en dit kan niet genoeg gezegd worden
dus nogmaals

WAT EEN GEWELDIGE DAG!!!!!

chapeau chapeau

Plaats reactie