2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door millerman » di 01 nov, 2011 0:18

Cool! De overhang is niet groter dan de 900 classic volgens mij. Ook is de kont niet zo achterlijk lomp en hoog als de X6, dat ding is echt een batmobiel. Maar dan niet cool.

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door Henk-Jan » di 01 nov, 2011 0:26

Als de 9-5 meer als grote reiswagen in de markt gezet wordt en de 9-3 door de betrekkelijk korte wielbasis lekker wendbaar wordt, dan is dat nog niet zo gek.

jogi123
Geregistreerd lid

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door jogi123 » di 01 nov, 2011 0:33

Eerste reactie .........vind het niks ...........

Te veel pretentie, moet zo nodig, beetje over de top, wielbasis te kort , voorkant te scherp, wielkast achter zo´n nieuw mercedes vouwtje, te veel phoenix, hopelijk is het nog erg veel concept car en geen productie model............

Als dit het moet worden dan koop ik een van de laatste "echte" saabs een 9-5NG sedan die heeft tenminste klasse, stijl, niet te veel pretenties ............ als ik hem kan betalen over een jaar of 5/6.....

Mvrgr JG

Ps. Vond de autocar fotoshop veel beter in balans .............

Afbeelding

Bron: http://www.roadandtrack.com[/quote]

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door nacra 93 » di 01 nov, 2011 11:59

Afbeelding

Gebruikersavatar
christaero
Donateur
Donateur

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door christaero » di 01 nov, 2011 12:32

Afbeelding

Ik vind hem geweldig!
-ruiten zijn cockpit achtig
-grille is stoer en zeer herkenbaar
-vorm geeft snelheid aan
-algehele uitstraling is perfect om uit te dragen: We zijn er nog, pas maar op!
-Als je dit in je spiegels ziet aan komen, ga je vanzelf langzamer rijden om het nog beter te kunnen zien
-Geen dertien in een dozijn uiterlijk

Kortom, dit is de TOEKOMST, verleden is ook erg mooi, maar we moeten verder!

Gebruikersavatar
JanWessel
Geregistreerd lid

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door JanWessel » di 01 nov, 2011 13:35

Die rode is een journalisten-mockup op basis van de 9.3SS en de 9-5NG... denk dat de echte er heel anders uit gaat zien.

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door millerman » di 01 nov, 2011 14:25

Zelfs op het immer zure Autoweek zijn de reacties ineens positief :shock:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/17872 ... n-bij-saab" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Oma
Geregistreerd lid

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door Oma » di 01 nov, 2011 15:23

op nu.nl staat een vage foto van de nieuwe 93.

Gebruikersavatar
RG-64
Geregistreerd lid

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door RG-64 » di 01 nov, 2011 15:37

nacra 93 schreef:Afbeelding

Dat wordt de mijne als ie eind 2013 uitkomt (als de cabrio niet een modeljaartje later komt tenminste)

Gebruikersavatar
EnnioR
Geregistreerd lid

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door EnnioR » di 01 nov, 2011 20:38

Afbeelding
Afbeelding

héél mooi vind ik!!!

Gebruikersavatar
christaero
Donateur
Donateur

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door christaero » di 01 nov, 2011 21:32

+1

jogi123
Geregistreerd lid

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door jogi123 » di 01 nov, 2011 22:35

Beetje 4deurs honda :?

http://www.google.nl/imgres?q=honda+crz ... 7Ag&zoom=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Achterkant beetje auwdi a3 - 5 deur

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door RoelandV » di 01 nov, 2011 23:11

Burlappcars toont dit model, dat volgens hen is afgeleid van de Phoenix:

Afbeelding

Bron: http://www.burlappcars.com/2011/03/2013-saab-9-3.html

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door Brandslang » wo 02 nov, 2011 0:19

De knik in de kofferklep zit te hoog en de achterlichten ook. Dat maakt de kont erg dik, wat ik ook minder mooi vind aan de 900ng.
Vergelijk de classic met de 900ng/9-3 eerste generatie (foto's hieronder). De knik in de kofferklep zit bij de classic vlak boven de knik in het plaatwerk vd zijkant terwijl de kofferklep bij een 900ng al eerder ombuigt naar beneden. Bij deze laatste fotoshop buigt de klep zelfs nog hoger al naar beneden, ter hoogte van de onderkant vd ramen.
Mijn mening: een te dikke kont en daardoor veel minder elegant.

Afbeelding
Afbeelding

Het leuke aan de classic: met aero kit en whaletail een erg stoer scheurmonster en als kale GL uitvoering gewoon een erg nette wagen. Die erg nette wagen mis ik bij het zien van deze fotoshops (met name die rode van de sedan).

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Bericht door nacra 93 » wo 02 nov, 2011 0:33

je kunt nu ook stemmen op saabinside.com


http://inside.saab.com/poll-leaked-saab-image/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie