2012 9-3 (photoshop?) duikt op
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
Cool! De overhang is niet groter dan de 900 classic volgens mij. Ook is de kont niet zo achterlijk lomp en hoog als de X6, dat ding is echt een batmobiel. Maar dan niet cool.
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
Als de 9-5 meer als grote reiswagen in de markt gezet wordt en de 9-3 door de betrekkelijk korte wielbasis lekker wendbaar wordt, dan is dat nog niet zo gek.
-
jogi123
- Geregistreerd lid
Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
Eerste reactie .........vind het niks ...........
Te veel pretentie, moet zo nodig, beetje over de top, wielbasis te kort , voorkant te scherp, wielkast achter zo´n nieuw mercedes vouwtje, te veel phoenix, hopelijk is het nog erg veel concept car en geen productie model............
Als dit het moet worden dan koop ik een van de laatste "echte" saabs een 9-5NG sedan die heeft tenminste klasse, stijl, niet te veel pretenties ............ als ik hem kan betalen over een jaar of 5/6.....
Mvrgr JG
Ps. Vond de autocar fotoshop veel beter in balans .............

Bron: http://www.roadandtrack.com[/quote]
Te veel pretentie, moet zo nodig, beetje over de top, wielbasis te kort , voorkant te scherp, wielkast achter zo´n nieuw mercedes vouwtje, te veel phoenix, hopelijk is het nog erg veel concept car en geen productie model............
Als dit het moet worden dan koop ik een van de laatste "echte" saabs een 9-5NG sedan die heeft tenminste klasse, stijl, niet te veel pretenties ............ als ik hem kan betalen over een jaar of 5/6.....
Mvrgr JG
Ps. Vond de autocar fotoshop veel beter in balans .............

Bron: http://www.roadandtrack.com[/quote]
-
christaero
- Donateur

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op

Ik vind hem geweldig!
-ruiten zijn cockpit achtig
-grille is stoer en zeer herkenbaar
-vorm geeft snelheid aan
-algehele uitstraling is perfect om uit te dragen: We zijn er nog, pas maar op!
-Als je dit in je spiegels ziet aan komen, ga je vanzelf langzamer rijden om het nog beter te kunnen zien
-Geen dertien in een dozijn uiterlijk
Kortom, dit is de TOEKOMST, verleden is ook erg mooi, maar we moeten verder!
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
Die rode is een journalisten-mockup op basis van de 9.3SS en de 9-5NG... denk dat de echte er heel anders uit gaat zien.
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
Zelfs op het immer zure Autoweek zijn de reacties ineens positief
http://www.autoweek.nl/autonieuws/17872 ... n-bij-saab" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoweek.nl/autonieuws/17872 ... n-bij-saab" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Oma
- Geregistreerd lid
Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
op nu.nl staat een vage foto van de nieuwe 93.
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
nacra 93 schreef:
Dat wordt de mijne als ie eind 2013 uitkomt (als de cabrio niet een modeljaartje later komt tenminste)
-
jogi123
- Geregistreerd lid
Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
Beetje 4deurs honda
http://www.google.nl/imgres?q=honda+crz ... 7Ag&zoom=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Achterkant beetje auwdi a3 - 5 deur
http://www.google.nl/imgres?q=honda+crz ... 7Ag&zoom=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Achterkant beetje auwdi a3 - 5 deur
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
Burlappcars toont dit model, dat volgens hen is afgeleid van de Phoenix:

Bron: http://www.burlappcars.com/2011/03/2013-saab-9-3.html

Bron: http://www.burlappcars.com/2011/03/2013-saab-9-3.html
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
De knik in de kofferklep zit te hoog en de achterlichten ook. Dat maakt de kont erg dik, wat ik ook minder mooi vind aan de 900ng.
Vergelijk de classic met de 900ng/9-3 eerste generatie (foto's hieronder). De knik in de kofferklep zit bij de classic vlak boven de knik in het plaatwerk vd zijkant terwijl de kofferklep bij een 900ng al eerder ombuigt naar beneden. Bij deze laatste fotoshop buigt de klep zelfs nog hoger al naar beneden, ter hoogte van de onderkant vd ramen.
Mijn mening: een te dikke kont en daardoor veel minder elegant.


Het leuke aan de classic: met aero kit en whaletail een erg stoer scheurmonster en als kale GL uitvoering gewoon een erg nette wagen. Die erg nette wagen mis ik bij het zien van deze fotoshops (met name die rode van de sedan).

Vergelijk de classic met de 900ng/9-3 eerste generatie (foto's hieronder). De knik in de kofferklep zit bij de classic vlak boven de knik in het plaatwerk vd zijkant terwijl de kofferklep bij een 900ng al eerder ombuigt naar beneden. Bij deze laatste fotoshop buigt de klep zelfs nog hoger al naar beneden, ter hoogte van de onderkant vd ramen.
Mijn mening: een te dikke kont en daardoor veel minder elegant.


Het leuke aan de classic: met aero kit en whaletail een erg stoer scheurmonster en als kale GL uitvoering gewoon een erg nette wagen. Die erg nette wagen mis ik bij het zien van deze fotoshops (met name die rode van de sedan).

-
nacra 93
- Donateur

Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
je kunt nu ook stemmen op saabinside.com
http://inside.saab.com/poll-leaked-saab-image/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://inside.saab.com/poll-leaked-saab-image/" onclick="window.open(this.href);return false;


