De nieuwe defender

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: De nieuwe defender

Bericht door turbopilot » do 06 okt, 2011 23:08

en toch kan dit wel eens een hit worden, of ie wat doet in het terrein is vraag 2

eigenlijk had saab hier mee moeten komen (heeft er wel iets van weg)

Afbeelding

Afbeelding

Hans9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Hans9-5 » vr 07 okt, 2011 16:14

En toch moet er een nieuwe komen, deze gaat echt niet lang meer mee en kan op veiligheidsgebied niet meer verbeterd worden. Zie maar hoe dat een DEF in de US of A geleverd moet worden, met zo een kooi er rond.

Maar waarvoor ik eigenlijk reageerde
of ie wat doet in het terrein is vraag 2
Je denkt toch niet dat LR iets uitbrengt die een stumper is in het echte terreinwerk??? 8)

Als oud eigenaar van een P38 Range, jep met de nodige (dure) pannes, en als frequent gebruiker van LR of RR produkten, gisteren nog een blokje om met de Evoque (en als de stormloop op testritten voorbij is krijg ik hem een dagje en gaat hij zeker het strand op), ik ken er geen 1 die niet goed is in het terrein! Dit of je het nu doet in vollederen fauteuil van de TDV8 (rijdt ook lekker trouwens) of het bankje van een series, als je vast zit heb je je eigen overschat en staan de andere 4x4's reeds een lang stil.

Blacky Turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door Blacky Turbo S » ma 10 okt, 2011 8:06

[]Inderdaad, een LaRo (+RaRo) brengt je tot in de meest onherbergzame gebieden...

Een land Cruiser brengt je ook weer thuis als je dat wilt. :wink:
Reden: Quote verwijderd

Hans9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Hans9-5 » di 11 okt, 2011 10:32

Dat altijd pech met Laro is reeds een tijdje verleden tijd, hoor.

Heb al 2 jaar geen panne meer gehad, dat is het voordeel van altijd met een nieuwe te rijden :D :D en hem kort daarop weer in te leveren :roll:

Plaats reactie