SHOW YOUR CAR (SAAB)

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
roberto
Geregistreerd lid

SHOW YOUR CAR (SAAB)

Bericht door roberto » zo 18 sep, 2011 21:19

Op dinsdag 20 september staat er een regioavond gepland in
“Hotel het Oude Raadhuis” te Castricum.
Op deze avond zullen er foto’s worden vertoond van de Internationale Saabmeeting te Finland.
Voordat we dit doen beginnen we deze avond met:

SHOW YOUR CAR (SAAB)

U wordt om ongeveer 19.30 uur met uw glimmende bolide verwacht, onder in de parkeergarage op 100 meter
afstand van het “Hotel het Oude Raadhuis”.
Voor diegene die dat nog weten, de garage is te vinden onder het Bakkerspleintje:
http://maps.google.com/maps/place?pq=ca ... 1801780530" onclick="window.open(this.href);return false;
Het parkeren is hier nog steeds gratis!
Na aankomst in de garage is het verzoek om de Saabs zoveel mogelijk bij elkaar parkeren. Het verhaal erbij mag u dan zelf vertellen….
Tot 20 sept. as ??

Namens de regiocommissie
Robert van der Linden :D

Raggare
Geregistreerd lid

Re: SHOW YOUR CAR (SAAB)

Bericht door Raggare » ma 19 sep, 2011 18:43

Lijkt me wel leuk om te bezoeken, alleen het is wel een eindje tuffen vanuit de randstad. Ga er een nachje over slapen :wink:

mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door mennoherstel » ma 19 sep, 2011 23:41

Ik ga er bij zijn. Ik had me al opgegeven via de club. En ik neem een camera mee, dus.....

svarta pilen
Geregistreerd lid

Bericht door svarta pilen » di 20 sep, 2011 16:11

Lijkt mij leuk! Nieuwsgierig naar jullie Finlandverhalen en -foto's heb ik zojuist besloten om erbij te zijn. Tot vanavond.

mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door mennoherstel » di 20 sep, 2011 16:20

Leuk! Tot vanavond dan!

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » wo 21 sep, 2011 8:12

Hoe was het? Vanmorgen Robert op de radio vanuit de parkeergarage (RTVNH). Je kunt geen meeting houden zonder persaandacht?

mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door mennoherstel » wo 21 sep, 2011 8:24

Zo is het :D Er was een leuke hoeveelheid Saabs komen opdagen, zo een beetje alle types waren vertegenwoordigd. en ook dus radio Noord Holland. Er werden de nodige eigenaren geinterviewed. Ik zal later wat foto's plaatsen, eerst ff werken.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 21 sep, 2011 12:05

Het was zeker een gezellige meeting en mooi droog in de parkeergarage. Erg mooie auto's gezien en mooie verhalen gehoord. Was eigenlijk van plan wat foto's te nemen voor op 't forum maar ik zag Menno met een soortgelijk toestel lopen dus heb mijne maar in de auto gelaten en het bij kletsen gehouden. Ben benieuwd naar je foto's Menno.

Is het radio fragment nog te horen? Heb wel meegekregen dat er een radio man was maar ik had vanmorgen Bruce Dickinson op in de auto. Wist ook niet dat en op welke zender het zou worden uitgezonden.

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » wo 21 sep, 2011 12:09

Ik had er wel zin in maar ben niet gegaan om twee redenen. 1. ik was druk om een stoelmatje te reparen en 2, ik moet vandaag naar Zeewolde.

Ben ook erg nieuwschierig naar de foto,s

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 21 sep, 2011 12:40

Raggare schreef:ik moet vandaag naar Zeewolde.
Op het matje geroepen bij een zekere VM?

svarta pilen
Geregistreerd lid

Bericht door svarta pilen » wo 21 sep, 2011 14:26

Dank voor de organisatie van deze gezellige en informatieve bijeenkomst. Slimme oplossing gekozen om alle Saab's bij elkaar te krijgen: in een parkeergarage. Die vlakbij de sfeervolle clubavondlocatie lag in het centrum van Castricum. Toevallig kwam ik in gesprek met een van de Saabberichten-redacteuren, die mij polste of ik interesse heb om voor het clubblad te schrijven. Lijkt mij leuk, ik neem binnenkort eens contact op met de Saabbericht-redacteuren die wat dichterbij wonen.

mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door mennoherstel » wo 21 sep, 2011 15:58

Ik sluit mij aan bij Svarta Pilen. Ook ik sprak die redacteuren, maar dan uiteraard met het oog op beeld :P
Er kan dus zomaar binnenkort een verrassing komen, maar voor nu dit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » wo 21 sep, 2011 19:46

mennoherstel schreef:Afbeelding
Wat wordt ik hier nieuwsgierig van... Volgens mij is dit echt een BEAUTY!!!
Mooie plaatjes Menno, goed werk!

OW
Geregistreerd lid

Bericht door OW » vr 23 sep, 2011 9:54

Was weer een leuke bijeenkomst van de actieve Noord-Hollandse regio. Let op Saabberichten want ook daarin een verslagje en hopelijk met nog wat niet eerder gepubliceerde foto's van Menno. Die zijn van uitstekende kwaliteit! Op de een of andere manier heb ik het verslag bij RTVNH niet meegekregen, maar dat hoor ik vast nog wel een keer in Uitzending gemist.

roberto
Geregistreerd lid

Bericht door roberto » vr 23 sep, 2011 14:32

Kijk ook even voor foto's op de site van de saabclub/regio noord Holland.
Ja we waren zeer te spreken over de grote opkomst en ook weer een aantal nieuwe leden ontmoet.
Het is voor herhaling vatbaar!
Robert

Plaats reactie