scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door Brandslang » zo 26 jun, 2011 12:35

Wat betreft de begintijd en de drank en voedselvoorziening zat ik aan het volgende te denken:

Als iedereen wat lekkers meeneemt om te eten en drinken (koffie, thee, frisdrank, koekjes, appeltaart of iets dergelijks) en je gooit een stoeltje en tafeltje achterin de Saab dan kunnen we er zelf een prachtige dag van maken. De locatie is groot genoeg voor al onze prachtige groene bolides en laat dan nog ruimte om ons eigen terras op te zetten. Wellicht een idee om de omgeving nog even te gaan verkennen d.m.v. een wandeling of zo. Dat is maar zien wat de dag brengt en waar we zin in hebben.

Als aanvangstijdstip zou ik zeggen ongeveer 13.00 uur. Ik zal zelf dan zorgen dat ik er dan ben en ik voor iedereen dan ± 2 broodjes met ham of kaas heb. Zo kan men op locatie nog iets eten na de reis die sommigen van jullie bereid zijn te maken om een stukje Driebergen voor een dagje Scarabee Groen te kleuren.

Om goed in te kunnen schatten hoeveel mensen er precies komen is het fijn dat jullie nog even doorgeven met hoeveel personen je komt. Er zijn nu 25 Saabs geregistreerd maar het aantal inzittenden is vast meer dan dat. Zo voorkomen we voedseltekort/overschot. Ook is het fijn om te laten weten wat je precies meeneemt (drinken of eten of allebei en zo ja wat dan) om te voorkomen dat we bijvoorbeeld de hele middag koekjes zitten te eten en verder geen koffie daarbij hebben.

p.s.: Mocht het weer niet meezitten dan is een partytent ook welkom, maar we gaan uit van een prachtige zonnige zondagmiddag.

popov
Geregistreerd lid

Bericht door popov » zo 26 jun, 2011 14:21

Wij komen met twee volwassenen en onze kleine meid :D
We zullen 6 flessen jus,d orange en 2 caken inbrengen.
Groetjes Stephan,Anita en Constance

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » zo 26 jun, 2011 14:37

Kijk, dat is een mooi begin. Ik heb in de infopost (pagina 6 bovenaan) achter de forumnaam gezet met hoeveel personen hij/zij komt en wat hij/zij mee neemt.

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » zo 26 jun, 2011 18:24

zoals ik in het 9-5 forum heb gemeld, doe ik het hier ook maar even, ik kom volgende week met de 9-5 naar driebergen.
probeer ook wat te eten of drinken mee te brengen maar dit laat ik nog wel weten. tot volgende week alvast. :D :D
groetjes hennie

eric47
Geregistreerd lid

Bericht door eric47 » zo 26 jun, 2011 18:44

Beste scarabeegangers,

Eerder had ik al gemeld dat ik appeltaart zou bakken en dat heb ik reeds gedaan, nu in vriezer en nemen we mee op de dag.
We hebben 48 stukken appeltaart. Wij komen met z'n tweetjes!

MAAR...
Het zou zo maar kunnen zijn dat we er niet kunnen zijn.
Onze dochter staat op het punt een nieuwe wereldburger op de wereld te zetten, en aangezien ze er alleen voor staat,
heeft ze te kennen gegeven dat ze ons ouders er zielsgraag bij wil hebben als morele steun.
Wij brengen haar ook naar ziekenhuis etc.

ALS de kleine er op 3 juli nog niet is, kunnen wij het niet maken weg te gaan, omdat we er dan wellicht niet op tijd bij kunnen
zijn als ze juist op die dag besluit te gaan bevallen.
Dus als jullie ons NIET zien in de 9000 AERO, zijn wij in afwachting van...
Kan dan ook zijn dat kleine besluit 4 juli te komen, maar toch...

Mocht de kleine er op 3 juli al zijn meld ik me definitief aan voor de meet met de appeltaart.

Snappen we het nog?
Hoe dan ook, ik hoop te kunnen melden dat we er zijn met de appeltaart,
dat betekent dan dat we trotse opa en oma zijn met een mooie scarabee groene 9000 AERO!

Elly

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » zo 26 jun, 2011 21:37

Leuk! ik kom met een scarabee groene 9000 anniversary. (2 personen)

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » ma 27 jun, 2011 13:41

kan er tussen al dat groen ook een cayenne-rode bij lijkt me erg leuk om er toch bij te zijn :mrgreen:

savo
Geregistreerd lid

Bericht door savo » ma 27 jun, 2011 20:06

;-|+ ;-|+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+

Ik hoop dat bovenstaande duidelijk is, ik kan er gewoon dus niet bij zijn... in mijn plaats mag er wel een cayenerode ofzo :-P+ :-P+

Uiteraard wens ik jullie allemaal een geweldige dag met veel zon en Saabplezier toe!

Gelukkig hebben we (straks) de foto's nog.

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » ma 27 jun, 2011 20:46

er is 1 auto bij die gaat afsteken met de rest! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :bullie: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » ma 27 jun, 2011 21:06

Jammer savo, had jouw 1997 Scarabee Groene 9000 CSE er graag bij gehad.
De foto's komen hier vanzelf voorbij, gaan heeeeeel groen worden.
(Eigenlijk zouden wij allemaal wegenbelastingontheffing moeten krijgen met onze 'groene' Saabs)

Om even in te gaan op het beeld dat jij net gaf tanisha:
Als je komt wordt het meer een gevalletje Ga jij maar in de hoek staan!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:bullie:

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » ma 27 jun, 2011 21:22

Of we hebben gelijk een leuke activiteit. De Saab van tanisha Scarabee groen verven. Met de roller :wink:

eric47
Geregistreerd lid

Bericht door eric47 » ma 27 jun, 2011 21:56

Nu hoop ik echt dat die kleine geboren is en we kunnen komen, dit wil ik niet missen!!!!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » di 28 jun, 2011 5:51

tanisha schreef:er is 1 auto bij die gaat afsteken met de rest! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :bullie: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
TAnisha en JeroenGSI kennende komt er als de motorkap opengaat toch een andere basiskleur te voorschijn. (vooral veelvuldig gezien bij crossauto's) HEt zal me dus niet verbazen dat Tanisha stoekem ergens een scarabeegroene 900NG heeft gekocht en die met een spuitbusje cayennerood heeft gespoten van buiten...... :twisted:

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » wo 29 jun, 2011 20:47

Afsteken??
Hier in Brabant wil zeggen afsteken : de fik erin ,maar ik denk dat hier iets anders bedoeld word want al is ie cayenne rood het is wel 'n saab :) :) dus koesteren die hap , daarbij denk ik dat er meerdere kleuren saab rijders komen kijken.
A propos ik had gedacht om 'n paar flessen cola sinas en 7up mee te brengen
tot zondag :O:
groetjes Hennie

Snakeview
Geregistreerd lid

Bericht door Snakeview » do 30 jun, 2011 22:19

De 9k van mij komt met 2 mensen en 2 honden :D
In stefke zijne 9-3 weet ik het nie wa daar allemaal bij meegaat :D
Wij nemen allesinds een paar kleine versnapperingen mee.

We zien er allesinds naar uit :D

Tot binnekort

Plaats reactie