Een vorm van masochisme???
Als ik dit allemaal lees begin ik me al schudig te voelen dat ik een 9-5 heb besteld
Inderdaad, ga je schamen. Foei.Retep schreef:Als ik dit allemaal lees begin ik me al schudig te voelen dat ik een 9-5 heb besteld

Volgens mij moet jij gewoon een stuk of drie 9000's kopen (kosten hier te lande een handje kleingeld), want aan iets anders dan je referentie ben je kennelijk niet toe. Van de € 58.000 die je overhoudt kun je dan mooi iets leuks gaan doen.Aeroplan schreef:-waarom zitten ineens de raamknopjes niet meer in het midden?
Waarom wel? Is al bijna 9 jaar niet meer zo. Wat is daar typisch Saab aan?
-Waarom zit de achter-uit versnelling niet meer rechts-achter?
Wat heeft dat met Saab te maken?
-Waar is de informatie over het brandstof-verbruik etc. (andere plek?)
Op een andere plek, je zegt het zelf al.
-WTF is die nep snelheidsmeter die zogenaamd iets met luchtvaart te maken moet hebben (ja, ze proberen een PFD na te doen, maar op die manier wordt de hellings-hoek weergegeven, niet de snelheid
Hellingshoek bij een auto is niet zo spannend, ben het met je eens dat dit een overbodig designdingetje is. Je kunt echter ook iets anders op het schermpje laten zien.
-Dan de materialen, plastic in alu kleur?
Is al bijna tien jaar zo.
-Condens in de achterlicht-kappen?
Hoort niet, stom om dat in een demo niet op te lossen.
Dit meen je toch niet serieus? Kom je voor een A5 kijken (begint pas bij EUR 39.000), hebben ze er na twee keer langskomen en meermalen bellen niks klaarstaan en mag je volgende maand (Au!) terugkomen. Wat een puike service. Om van te puiken zeg maar.Aeroplan schreef:nou, voor de volledigheid even een stukje audi ervaring:
we zouden proefrijden in een A5, maar omdat ze er zoveel verkopen hadden ze er geen staan voor een proefrit, dus mochten we met een A4 rijden (zou toch qua rij-ervaring vrij gelijkwaardig moeten zijn). Uiteraard stond er, ondanks een afspraak, geen auto klaar, want die was net meegegeven aan een stel van middelbare leeftijd (op zich geen slechte zet van de dealer). Vanwege onze overduidelijk afgeknapte gezichten (we waren er al voor de 2e keer en hadden meerdere keren gebeld hierover) regelde de verkoper dan even snel een A4 quattro avant met de 2.0 liter TDI met 170 PK. Deze auto was echter de prive auto van een andere verkoper dus helaas konden we niet zolang wegblijven. ...knip... dus volgende maand wanneer hij weer een A5 heeft kunnen we weer rijden.
Uhm... die Audi's hebben ook gewoon voorwielaandrijving.Aeroplan schreef: (al zou dat schijn kunnen zijn door het moment op de voor-as met voorwielaandrijving).